حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی: عشوری باید پاسخگوی رفتارش باشد

شناسه : 12418 19 مارس 2018 - 4:29 194 بازدید

تبریز ما: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به حاشیه سازی اینستاگرامی سینا عشوری، گفت: با توجه به اینکه وی بازیکن تراکتورسازی بوده و سال آینده هم با باشگاه قرارداد دارد، باید در کمیته انضباطی باشگاه و کمیته اخلاق، پاسخگوی رفتارش باشد.  کاظم محمودی در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس پرونده این بازیکن به […]

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی: عشوری باید پاسخگوی رفتارش باشد
پ
پ


تبریز ما: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به حاشیه سازی اینستاگرامی سینا عشوری، گفت: با توجه به اینکه وی بازیکن تراکتورسازی بوده و سال آینده هم با باشگاه قرارداد دارد، باید در کمیته انضباطی باشگاه و کمیته اخلاق، پاسخگوی رفتارش باشد.

 کاظم محمودی در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس پرونده این بازیکن به دلیل رفتارهای غیر حرفه ای، توهین و بی احترامی علاوه بر کمیته انضباطی باشگاه، به کمیته اخلاق نیز ارجاع خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که موضوع وضعیت سینا عشوری کاملا روشن است، خاطرنشان کرد: سرمربی سابق تیم خواستار خروج نام او از فهرست شد، من هم به خود این بازیکن مسئله را اعلام کردم و عشوری بیش از ٤٠ روز برای معرفی تیم جدیدش فرصت داشت، اما هر هفته شاهد یک مصاحبه و اظهار نظر تازه از طرف این بازیکن بودیم.
وی یادآور شد: تعصب و غیرت، به فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی و مصاحبه های هر روزه نیست، زیرا بازیکنی که می بیند کارایی لازم را ندارد و در لیست مازاد کادر فنی قرار گرفته، شرایط را درک می کند، ولی ایشان حتی حاضر نیست مبلغ قرارداد 9 میلیارد ریالی خودش را کاهش بدهد اما از غیرت و تعصب و عشق هوادار سخن می گوید.
محمودی یادآور شد: تعصب را باید در میدان عمل نشان داد نه با بی احترامی و اهانت به بزرگ ترها.
وی اظهار کرد: ما امسال در قبال عشوری در بسیاری از مقاطع صبوری کردیم، و وقتی در اواسط فصل مجددا مجبور به انجام عمل جراحی شد با یک رفتار غیرحرفه ای این موضوع را از رسانه ها پنهان و حتی تکذیب کرد که باید در همان مقطع با این دروغگویی ها برخورد می شد.
محمودی تشریح کرد: نکته جالب توجه این است که عشوری ابتدا علیه سرمربی سابق باشگاه مصاحبه کرد و تا همین چند هفته پیش بارها از آجورلو تشکر و حتی اعلام کرد مدیرعامل باشگاه مقدمات بازگشت ایشان به تیم را فراهم کرده و از اینگونه ادعاها، اما وقتی دیدند که این خواسته ها نتیجه ای نداد، قدردانی و تشکر جای خودش را به توهین و بی احترامی داد.
سرپرست تراکتورسازی در پایان گفت: گذشته از تمام موضوعات فوتبالی ، ناراحتی من از ترویج بی ادبی و بی حرمتی به بزرگ تر است، هرچند اینگونه رفتارها به خود فرد برمی گردد و طبیعتا رفتارها و ادبیات هر شخص نشان دهنده شخصیت اوست.
باشگاه تراکتورسازی با سابقه نزدیک به 50 سال یکی از نمایندگان شهر تبریز در مسابقات فوتبال لیگ برتر بوده که با 29 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر هفدهم باشگاه های کشور قرار دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.