حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ادامه روند کاهش دما و افزایش ابرها /خدمات شهری در آمادگی کامل

شناسه : 6953 03 اکتبر 2017 - 5:19 531 بازدید

[ad_1] تبریز ما: پیش‌بینی‌های هواشناسی، از ادامه روند کاهش دمای هوا و افزایش حجم ابرها در آسمان تبریز خبر می‌‌دهد. به گزارش تبریز ما، با ورود سامانه بارش‌زا و کاهش دمای هوا، امروز آسمان شهر تبریز شاهد رگبارهای پراکنده، افزایش حجم ابرها و بارش های گهگاه خواهد بود.  کمینه دمای هوای شهر تبریز هم‌اکنون ۸ […]

ادامه روند کاهش دما و افزایش ابرها /خدمات شهری در آمادگی کامل
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: پیش‌بینی‌های هواشناسی، از ادامه روند کاهش دمای هوا و افزایش حجم ابرها در آسمان تبریز خبر می‌‌دهد.

به گزارش تبریز ما، با ورود سامانه بارش‌زا و کاهش دمای هوا، امروز آسمان شهر تبریز شاهد رگبارهای پراکنده، افزایش حجم ابرها و بارش های گهگاه خواهد بود. 
کمینه دمای هوای شهر تبریز هم‌اکنون ۸ درجه سانتیگراید است که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش داشته است. مطابق پیش‌بینی‌های ایستگاه هواشناسی تبریز، فرآیند کاهش دما فردا نیز به همراه برخی بارش‌ها ادامه خواهد یافت و از روز پنجشنبه شاهد افزایش نسبی دما و آسمان آفتابی خواهیم بود.

 معاون خدمات و اجرایی شهردار تبریز شهری با اشاره به پیش‌بینی احتمال کاهش دمای هوا و آغاز بارش‌های پراکنده، از آمادگی عوامل خدمات شهری در سطح شهر خبر داد.
علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق پیش‌بینی‌های هواشناسی، در روزهای آتی، شاهد ورود سامانه بارش‌زا، کاهش دمای هوا و سرمای زودرس در شهر تبریز خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بر این اساس، عوامل خدمات شهری، آماده اجرای برنامه‌های خدماتی ویژه بارش‌ها ست و  این اطمینان را می‌دهیم که عوامل خدمات شهری، به تناسب وضعیت هوا، با تمام توان و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات در سطح شهر حضور فعال خواهند داشت.
مدبر لزوم همکاری شهروندان را یادآور شد و افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، از شهروندان انتظار می‌رود به خصوص در سطح محلات و شهرک‌های مسکونی، با عوامل خدمات شهری همکاری کنند؛ همچنین استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل و توجه به قواعد ترافیکی مواقع بارش، مانع از انسداد مسیرهای تردد شهری خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.