حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هیچ کلاسی در مهرماه 97، بدون معلم نمی‌ماند

شناسه : 14024 18 جولای 2018 - 7:13 345 بازدید

تبریز ما:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که‌ امسال‌ چالشی‌ترین‌ سال از نظر تامین نیروی انسانی برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود، گفت: طبق تجربیات گذشته یقین دارم امسال در مهرماه 97 هیچ کلاسی بدون معلم نمی‌ماند. به گزارش تبریز ما،جعفر پاشایی در شورای آموزش و پرورش استان، با بیان این‌که بخش بسیار […]

هیچ کلاسی در مهرماه 97، بدون معلم نمی‌ماند
پ
پ


تبریز ما:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که‌ امسال‌ چالشی‌ترین‌ سال از نظر تامین نیروی انسانی برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود، گفت: طبق تجربیات گذشته یقین دارم امسال در مهرماه 97 هیچ کلاسی بدون معلم نمی‌ماند.

به گزارش تبریز ما،جعفر پاشایی در شورای آموزش و پرورش استان، با بیان این‌که بخش بسیار مهم آمادگی‌های آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس سال جدید، در فصل تابستان انجام می‌گیرد، اظهار کرد: پایان امتحانات و صدور کارنامه، هدایت تحصیلی، ثبت نام دانش آموزان با برنامه ریزی در حوزه‌های مختلف، پذیرش فرهنگیان در پایگاه‌های اسکان استان با نظم و امنیت جزو فعالیت‌های آموزش و پرورش استان است.

وی با اشاره به این‌که پیگیری تعمیر، تجهیز و اتمام فضاهای آموزشی استان برای آغاز سال تحصیلی مهر 97 توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در حال انجام است، افزود: فعالیت‌های منظم در‌ پایگاه‌های اوقات فراغت، ارسال زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس و آمادگی‌های لازم برای برگزاری رویدادهای مهم کشوری از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان محسوب می‌شوند.

پاشایی ادامه داد: استان ما در راستای تبریز 2018، میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی، پرورشی و آموزش کشوری  مانند مسابقات پسرانه با شرکت بیش از چهار نفر دانش آموز از سراسر کشور است و جشنواره علمی دانش آموزان جابر ابن حیان در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که پیگیری‌های لازم در راستای تهیه و توزیع کتاب های درسی و آموزش‌های تدریس معلمان در سطح استان در حال انجام است، گفت: امسال ساماندهی نیروی انسانی با استقرار پایه دوازدهم حساس‌ترین موضوع آموزش و پرورش استان است، با استقرار پایه دوازدهم در مدارس استان، بیش از سه هزار نفر در سیستم آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ساماندهی و هدف گذاری در حوزه نیروی انسانی و فضاها به شکل منظم و مرتب در آموزش و پرروش استان برنامه ریزی می‌شود.

 

وی با بیان این‌که مدارس ما از مرکز استان تا دل روستاهای محروم دارای برنامه است، افزود: امسال این برنامه‌ها عملیاتی می‌شود.

 

پاشایی با بیان این‌که میزان بی سوادی استان هنوز به میانگین کشوری نرسیده است، افزود: طبق سرشماری نفوس مسکن، طی سال 85 تا 90،  سوادآموزی برای جمعیت بی سواد استان کم تر از یک درصد رشد و از سال 90 تا 95، دو نیم درصد رشد کرده است، مصمم هستیم در این دوره وضعیت سوادآموزی استان را ارتقا دهیم. 

 

وی افزود: متاسفانه ما نتوانسته ایم به سوادآموزی افراد بی سوادی که تحت پوشش دستگاه هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند، ورود کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.