حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نگاهی به سوابق اجرایی مدیران جدید شهرداری تبریز

شناسه : 10570 09 ژانویه 2018 - 7:08 197 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز روز گذشته ایرج شهین باهر، در حالی موج دوم انتصابات مدیریت ارشد شهرداری تبریز را صادر کرد که انتصابات تقریبا مهم در بدنه شهرداری تبریز رخ‌داده است. به گزارش تبریز ما،  تقریباً تا اینجای کار به‌جز دو منطقه شهرداری، تکلیف مناطق مهم و درآمدزای شهرداری مشخص‌شده و با عدم تغییرات […]

نگاهی به سوابق اجرایی مدیران جدید شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز روز گذشته ایرج شهین باهر، در حالی موج دوم انتصابات مدیریت ارشد شهرداری تبریز را صادر کرد که انتصابات تقریبا مهم در بدنه شهرداری تبریز رخ‌داده است.

به گزارش تبریز ما،  تقریباً تا اینجای کار به‌جز دو منطقه شهرداری، تکلیف مناطق مهم و درآمدزای شهرداری مشخص‌شده و با عدم تغییرات جدی در سطح معاونین و آغاز تحولات در سطح مدیران سازمان‌ها، استراتژی مدیریت جدید شهرداری در حال نمایان شدن است. پیش‌بینی می‌شود با انجام تغییرات عمده در تمامی مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری با تحولات جدی روبرو نشده و برخی از مدیران ابقا شوند.
 شهین باهر بارها در سخنرانی‌های مختلف سیاست‌گذاری خود در انتخاب مدیران شهرداری را رعایت دو اصل تخصص و پاک دستی عنوان کرده است و به‌مانند بسیاری از مدیران به‌صراحت اعلام کرده است پاک دستی، شایسته‌سالاری، توانمندی و عدم تأثیرگذاری لابی‌گری‌ها، پیغام اصلی تغییرات صورت گرفته است.
 اگر این سخن شهین باهر را مبنا قرار دهیم، بهتر است نگاهی گذرا و کوتاه به ۶ انتصاب اخیر او که شنیده‌ها حکایت از تداوم آن دارد، بیندازیم.

 

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی
مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ۳۹ ساله و متولد تبریز است. او دکترای پزشکی را در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شده و تخصص طب فیزیکی و توان‌بخشی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کرده است. 
رحیمی پیش‌تر عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام پزشکی استان و رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان بوده و عضو هیئت مدیره بیمارستان ولیعصر تبریز است.
 او چندین ماه پیش در زمان انتخاب شهردار تبریز، یکی از گزینه‌هایی بود که می‌توانست در کنار رأی آوری از ۵ عضو مستقل شورا، آرایی را نیز از سبد منتخبان لیست امید شورای شهر را کسب کند؛ مسئله‌ای که خود او نیز در نامه انصرافش بدان اشاره کرد «به‌عنوان یک شهروند که از شانس بالایی برای قرار گرفتن در پست شهرداری تبریز برخوردار بوده، همواره پیگیر مطالبات مردمی از شورا و شهرداری خواهم بود…» 
هرچند رحیمی علت انصراف خود از کاندیداتوری شهرداری تبریز را نیز «حفظ انسجام و یکپارچگی اعضا در انتخاب شهردار و ایجاد فرصت و ظرفیت جهت بهره‌گیری از تجربیات بزرگان» اعلام کرده بود. او اینک به‌جای میرمعصوم سهرابی بر کرسی مدیرعاملی سازمان ورزش شهرداری تبریز خواهد نشست.

سعید حاجی‌زاده
پس از چندین سال، میراعتماد عمادی از مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تبریز خداحافظی کرد تا یک عضو شورای چهارم بر مهم‌ترین اداره روابط عمومی استان تکیه بزند. سعید حاجی‌زاده نیز متولد ۱۳۵۷ در تبریز و فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد رشته علوم سیاسی است. 

او را بیشتر به‌عنوان مجری و گزارشگر شبکه استانی سهند می‌شناختند تا اینکه در دوره چهارم شورا با ۲۰۲۷۸ رأی به‌عنوان نفر بیستم به شورا راه یافت.
حاجی‌زاده در این شورای متشتت در گروه اکثریت و در کنار حامیان شهرام دبیری ایستاد و برای ادوار یک ساله، ریاست کمیسیون فرهنگی، سخنگویی شورای شهر را بر عهده داشت. او در این دوره از انتخابات شورا، با همان رأی پیشین ۲۰۶۸۲ رأی در جایگاه سی و هشتم ایستاد و از راه‌یابی به شورای پنجم بازماند.
حاجی‌زاده یک هفته پس از پایان عمر شورای پنجم، با حکم محمدرضا زنوزی به سمت مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی منصوب شد.

 

علی مدبر

علی مدبر
برادر جعفر مدبر، عضو ادوار دوم، سوم و چهارم شورای شهر تبریز که تا یک و نیم پیش برای ۱۵ ماه معاون خدمات شهردار تبریز بود، اینک به‌عنوان سازمان تازه تأسیس سیما و منظر شهری شهرداری تبریز منصوب می‌شود. 
این سازمان درواقع همان سازمان زیباسازی شهرداری در شکل وسیع‌تر و حاصل ادغام و ترکیب با سازمان‌های دیگر در حوزه زیباسازی شهری است. 
علی مدبر پیش‌ازاین برای مدت ۷ سال شهرداری منطقه ۸ و پیش از آن برای دو سال به‌عنوان مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز فعالیت می‌کرد.

مرتضی موحدنیا 
شهردار سابق مرند که در تیرماه سال گذشته، پس از حواشی بی‌پایان فساد در شورای شهر مرند و انحلال آن توسط همشهری خود اسماعیل جبارزاده، استاندار سابق آذربایجان شرقی به سمت شهردار آن شهر انتخاب‌شده بود، اینک به تبریز بازگشته و به‌عنوان شهردار منطقه ۳ تبریز انتخاب شد. 
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شهرسازی است و پیشتر مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی، شهردار، کارشناس مسئول امور شهری استانداری، عضو و جانشین ستاد احیای دریاچه ارومیه بوده است.

بهرام نسیانی
اما شهین باهر این روزها فردی را بر کرسی مدیریت منطقه مهم 9 شهرداری منصوب کرد که خلف پیش از وی یعنی حمید شاه وردی آخرین ماه‌های خدمت خود را در شهرداری پیش از بازنشستگی را طی می‌کند. 
بهرام نسیانی، در 4 سال گذشته به‌عنوان شهردار باسمنج حضورداشته و سوابقی همچون معاون و سرپرست شهرداری منطقه هشت، مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری تبریز، مدیر املاک شهرداری و معاون اداری-مالی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب را در کارنامه دارد.

سامان احمدزاده

وی نیز سابقه معاونت فنی و عمرانی در منطقه 5 را دارا می باشد و نزدیکان وی اورا چهره ای متخصص در زمینه عمرانی می دانند. احمدزاده قرار است جایگزین فیروزیان در این منطقه شود. 

—————–

منبع: تبریزبیدار
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.