تبریز ما: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در راستای تبلیغ رویداد ملی تبریز۲۰۱۸ تبلیغات محیطی سه زبانه را در ورزشگاه یادگار امام اجرا کرد.
به گزارش تبریز ما، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات که از چند شبکه پخش می شد فرصت مناسبی برای تبلیغ رویداد ملی تبریز۲۰۱۸ بود.
به همین منظور اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تبلیغات محیطی سه زبانه به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را اجرا کرد.
استفاده از ظرفیت ورزش برای تبریز۲۰۱۸ یکی بهترین شیوه ها برای تبلیغ رویداد ملی تبریز۲۰۱۸ و تقویت صنعت گردشگری ورزشی به حساب می آید.



[ad_2]
منبع خبر «
آژانس خبری تبریز ما» است و
آژانس خبری تحلیلی تبریز ما – اخبار سیاسی تبریز – اخبار اجتماعی تبریز – اخبار ورزشی تبریز – اخبار تراختور – اخبار فرهنگی تبریز – تبریز خبر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (
12281 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره
0989142578922 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه
آژانس خبری تحلیلی تبریز ما – اخبار سیاسی تبریز – اخبار اجتماعی تبریز – اخبار ورزشی تبریز – اخبار تراختور – اخبار فرهنگی تبریز – تبریز خبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.