حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایستگاه پایانی دور مقدماتی والیبال باشگاه های کشور

شناسه : 11518 04 فوریه 2018 - 7:48 304 بازدید

تبریز ما: هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با شش دیدار برگزار می شود . به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز ، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با شش […]

ایستگاه پایانی دور مقدماتی والیبال باشگاه های کشور
پ
پ


تبریز ما: هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با شش دیدار برگزار می شود .

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز ، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، ارومیه، ورامین و گنبد به صورت همزمان  از ساعت 17 پیگیری می شود .

که در یکی از این دیدارها  و در شهر ورامین شهرداری تبریز میهمان  همنام ورامینی  است. شهرداری تبریز  با ۱۶ برد و ۴۴ امتیاز در رتبه سوم جدول است و برای کسب رتبه دوم تلاش می کند تا حریف خاتم اردکان در مرحله نخست پلی آف شود  ورامین نیز  با ۱۲ برد و ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول است و در هفته پایانی دور مقدماتی با هدف کسب رتبه چهارم جدول به میدان می رود که در مرحله نخست پلی آف دو میزبانی از سه دیدار به دست آورد . 

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17

شهرداری ورامین – شهرداری تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.