حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه داوری “مسابقه عکاسی نماهای تاریخی تبریز در قاب دوربین” برگزار شد

شناسه : 10201 30 دسامبر 2017 - 8:57 623 بازدید

[ad_1] تبریز ما: جلسه داوری “مسابقه عکاسی نماهای تاریخی تبریز در قاب دوربین” برگزار شد. به گزارش تبریز ما، پیرو فراخوان منتشره در مهرماه 96 و با پایان مهلت دریافت ارسال آثار در تاریخ سی ام آذرماه سالجاری، جلسه هیات داوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور داوران مسابقه، آقایان محمدرضا خاکزاد از […]

جلسه داوری “مسابقه عکاسی نماهای تاریخی تبریز در قاب دوربین” برگزار شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: جلسه داوری “مسابقه عکاسی نماهای تاریخی تبریز در قاب دوربین” برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، پیرو فراخوان منتشره در مهرماه 96 و با پایان مهلت دریافت ارسال آثار در تاریخ سی ام آذرماه سالجاری، جلسه هیات داوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور داوران مسابقه، آقایان محمدرضا خاکزاد از اساتید معماری و عکاسی، مهدی تهرانچی و محمدعلی جدیدالاسلام از اساتید با سابقه عکاسی، در محل ساختمان معاونت شهرسازی و معماری برگزار شد.

لازم به ذکر است بیش از هفتصد عکس توسط 74 شرکت کننده به دبیرخانه این مسابقه تحویل داده شده است. اسامی برگزیدگان این مسابقه متعاقباً و با پایان فرآیند داوری، از طریق سایت معاونت شهرسازی و معماری به اطلاع عموم خواهد رسید.

این مسابقه با موضوع نمای ابنیه و اماکن مذهبی و تاریخی تبریز به دنبال ارتقای دانش عمومی و زیبایی شناسی شهروندان از نماهای ساختمان‌های تاریخی و قدیمی، هدایت شکل گیری و ارتقای کیفیت نماها در روند ساخت و سازهای شهری، تقویت تعاملات شهروندان با مدیریت شهری در جهت بهبود سیمای شهری و بسترسازی و ترویج معماری اسلامی- ایرانی است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.