حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده بهرام اتحاد جانباخته کشتی نفتکش سانچی در تبریز

شناسه : 10865 16 ژانویه 2018 - 7:21 220 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدای از مدیران استانی با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در حادثه کشتی نفت کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت دیدار و ابراز همدردی کردند. به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، مجید […]

دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده بهرام اتحاد جانباخته کشتی نفتکش سانچی در تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدای از مدیران استانی با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در حادثه کشتی نفت کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت دیدار و ابراز همدردی کردند.

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، مجید خدابخش در دیدار با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در سانحه کشتی نفت‌کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت، ضمن ابراز همدردی با خانواده این دریادل سرافراز، اظهار داشت: این عزیزان تنها متعلق به خانواده خود نبودند بلکه متعلق به‌کل ملت ایران بودند و همه ما داغدار غم از دست دادن این دریادلان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری مسائل و امور وظیفه همه ما است، افزود: همه این عزیزان در راستای منافع کشورمان جان خود را از دست دادند، دولت و ملت همه وظیفه‌داریم تا قدردان این عزیزان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه امیدواریم خداوند این عزیزان را در زمره شهدا قرار دهد، گفت: یکسری مسائل اداری هم وجود دارد که پیگیری خواهد شد که این کار پس از بررسی جعبه سیاه کشتی بهتر پیش خواهد رفت.

طی این دیدار دستیار و مشاور وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ،گفت: از لحظه‌ای که این حادثه رخ‌داده وزیر کار شخصاً برای رسیدگی به چین سفرکرده و یک‌لحظه آرام و قرار نداشتند.

محمدامین سازگار نژاد ادامه داد: حادثه غم‌انگیزی بوده و امیدواریم شایستگی پشتیبانی خانواده بزرگ این عزیزان را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم یادبودی به یاد این عزیزان در تبریز ایجاد شود و درعین‌حال پیگیر آثارشان هم باشیم.

درددل سوزناک همسر و فرزند دریانورد کشتی بر دل نشسته

آخرین تماس افسر کشتی سانچی

همسر داغدیده به آخرین صحبت‌های خود با همسرش اشاره کرد و گفت: در این تماس از ماموریت کشتی سانچی به کره جنوبی خبر داد که یک و نیم ماه طول خواهد کشید که بعد از آن تماس هیچ تماس دیگری نداشتم و این آخرین تماس من و همسرم بود.

آتش بی‌رحمانه زبانه کشید، دست به دامان آب شدیم تا آتش را از پا در بیاورد اما گویا آب و آتش متحد شده بودند تا سانچی ایران را چپاول کنند.

۳۲ سرباز مروارید دل در این کشتی بودند و افسوس که دریا به آنها چشم طمع دوخته بود و آنها را با نامردی با صدف‌هایش به یغما برد.

 دریا پر از خاطرات تلخ و شیرین است اما امروز در میان خاطراتش برگی سیاه از تلخ‌ترین خاطره دریای آبی رقم زد تا طعم شیرین خاطرات خوش را عوض کند و جزیره‌ای از آهن گداخته هزاران کیلومتر دورتر از وطن در میان آب‌های غریب، سرنوشت تلخ و نامعلوم کسانی را رقم زد که در میان آب و آتش ناپدید شدند.

همسر دریادل اتحاد با اشاره به اینکه ۱۲ سال از آغاز زندگی مشترکشان می‌گذشت، افزود: حاصل این ازدواج یک پسر هشت ساله است که هنوز اطلاعی از سرنوشت پدرش ندارد و گمان می‌کند بعد از عید پدرش از ماموریت برمی‌گردد. 

او می‌گوید: کاش لااقل جنازه همسرش به میهن برگردد تا تسکینی بر دل بی‌قرارمان باشد. 

این همسر داغدیده به آخرین صحبت‌های خود با همسرش اشاره کرد و گفت: در این تماس از ماموریت کشتی سانچی به کره جنوبی خبر داد که یک ماه و نیم طول خواهد کشید، بعد از آن تماس هیچ تماس دیگری نداشتم و این آخرین تماس من و همسرم بود.

وی اضافه کرد: ای کاش همه این‌ها خواب بود و همسرم برمی‌گشت ولی می‌دانم که خواب نیست و مطمئن هستم که همسرم افتخاری برای ایران و آذربایجان است.

مادر شهید اتحاد در ادامه گفت‌و‌گو از علاقه فرزندش به رشته دریانوردی گفت و افزود: در کشور ترکیه درس خوانده بود و افسر کشتی سانچی بود که متاسفانه علاقه پسرم به دریا او را از ما گرفت. 

 پسر هشت ساله دریادل اتحاد می‌گوید: وقتی پدرم نیست حوصله‌ام سر می‌رود چون همیشه با من بازی می‌کرد و بعد هر ماموریتی کلی هدیه و سوغات برایم می‌خرید.

پدر داغدیده دریادل اتحاد با بیان اینکه ماموریت‌های پسرم مدت زمان معینی نداشت به طوریکه گاهاً ۶ ماه در خانه نبوده و روی کشتی بود، افزود: ما این حادثه را از طریق شبکه رسانه‌ها متوجه شدیم و چاره‌ای جز صبر نداشتیم. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.