حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث محل دائمی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز

شناسه : 8406 09 نوامبر 2017 - 11:38 297 بازدید

[ad_1] تبریز ما: آتش نشانی تبریز با دفاع مدنی شهرکربلا به صورت هماهنگ در شرف انجام اقداماتی است تا زمینه ساز ایجاد محل ثابت و مناسبی درکربلا جهت احداث دائمی موکب شهرداری تبریز شود. به گزارش تبریز ما، داود طالب نژاد با اشاره به جمعیت ده ها میلیونی زائرین در کربلا افزود : با وجود […]

احداث محل دائمی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: آتش نشانی تبریز با دفاع مدنی شهرکربلا به صورت هماهنگ در شرف انجام اقداماتی است تا زمینه ساز ایجاد محل ثابت و مناسبی درکربلا جهت احداث دائمی موکب شهرداری تبریز شود.

به گزارش تبریز ما، داود طالب نژاد با اشاره به جمعیت ده ها میلیونی زائرین در کربلا افزود : با وجود خیل عظیم جمعیت، مجموعه خدمات ایمنی وآتش نشانی تبریز توانسته است در کنار مدیریت شهری کربلا  حضور یافته و مشغول ارایه خدمات باشد.

وی افزود : امسال آتش نشانی تبریز نیز توفیق یافته در کنار آتش نشانان کربلا خدمت رسانی به زایرین اربعین را بر عهده داشته باشد.

داوود طالب‌نژاد، افزود :در سال‌های اخیر، ارایه خدمات ویژه در مراسم‌ها و اجتماعات خاص مذهبی از جمله اربعین حسینی، بخش مهمی از برنامه ریزی هایی بوده است که شهرداری تبریز آن را در دستور کار خود داده است و امسال همچون سال گذشته با مدیریت مدنی کربلا ارتباط خوبی بر قرار کرده ایم و ادامه این همکاری ها بسیار با ارزش خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیتهای مناسب همکاری با مجموعه آتش نشانی کربلا افزود: در آستانه سال ۲۰۱۸ می توان اقدامات گسترده ای با توجه به همکاری های فی مابین داشت.

گفتنی است اجرای کارگاه‌های آموزشی  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آتش نشانی تبریز، تبادل تجربه های فی مابین کاری  از مواردی است که بعد از خواهر خواندگی تبریز و کربلا بین آتش نشانی تبریز و مدیریت دفاع مدنی کربلا بسته شده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.