حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش بینی برنامه‌های متنوع برای تابستان از سوی سازمان ورزش

شناسه : 13486 19 ژوئن 2018 - 3:04 391 بازدید

تبریز ما: قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: برنامه‌های متنوعی جهت ارائه آموزش‌های تخصصی برای تمام گروه‌های سنی پیش‌بینی کرده‌ایم. به گزارش تبریز ما، بهمن عبدی قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز در گفت‌وگو با برنامه رادیو شهر اظهار داشت: ورزش بهترین ابزار برای سلامت جسمی و شادابی و نشاط روحی است، در همین رابطه سازمان […]

پیش بینی برنامه‌های متنوع برای تابستان از سوی سازمان ورزش
پ
پ


تبریز ما: قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: برنامه‌های متنوعی جهت ارائه آموزش‌های تخصصی برای تمام گروه‌های سنی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش تبریز ما، بهمن عبدی قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز در گفت‌وگو با برنامه رادیو شهر اظهار داشت: ورزش بهترین ابزار برای سلامت جسمی و شادابی و نشاط روحی است، در همین رابطه سازمان ورزش شهرداری تبریز برنامه‌های مفصلی برای تابستان پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی جهت ارائه آموزش‌های تخصصی برای تمام گروه‌های سنی پیش‌بینی و مدارس تخصصی ورزش شهرداری تبریز را ایجاد کرده‌ایم. قصد داریم امسال با قدرت بیشتر و شرایط بهتری مدارس را برگزار کنیم.
قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز ادامه داد: ثبت‌نام مدارس تخصصی شهرداری تبریز در رشته‌های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، شنا، تکواندو، جودو، تیراندازی با کمان، تپانچه، تفنگ، دارت، اسکیت و تنیس صورت می‌گیرد. تمام سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز، محل برگزاری این مدارس تخصصی خواهند بود.

بهمن عبدی در مورد زمان ثبت‌نام در مدارس تخصصی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این مدارس از روز چهارشنبه، 23 خردادماه آغازشده و تا 5 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. همچنین کلاس‌های آموزشی این مدارس نیز از 10 تیرماه آغاز می‌شود.

وی در مورد نحوه ثبت‌نام در این مدارس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن یک برگ کپی کارت ملی (شناسنامه) و 2 قطعه عکس از ساعت 7:30 صبح تا 14 و 16 تا 20 به سازمان ورزش شهرداری تبریز، واقع در خیابان ورزش مراجعه کنند. همچنین شهروندان عزیز جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی سازمان به آدرس www.tabrizsport7.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 34449193 تماس حاصل فرمایند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.