حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آتش‌نشانی، عشق و فداکاری برای تامین آرامش جامعه است

شناسه : 6811 27 سپتامبر 2017 - 9:47 191 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آتش‌نشانی، بیش از آن‌که شغل باشد، عشق و فداکاری برای تامین آرامش جامعه است. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار حمایت از برنامه‌های توسعه و تجهیز آتش‌نشانی، باید بحث آموزش […]

آتش‌نشانی، عشق و فداکاری برای تامین آرامش جامعه است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آتش‌نشانی، بیش از آن‌که شغل باشد، عشق و فداکاری برای تامین آرامش جامعه است.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار حمایت از برنامه‌های توسعه و تجهیز آتش‌نشانی، باید بحث آموزش را در بین اقشار جامعه، تقویت کنیم.

وی با اشاره به نقش برنامه‌های عمرانی و شهرسازی در ایمنی شهر گفت: اماکن مسکونی باید در نقاطی احداث شود که از شرایط ایمنی لازم برخوردار باشد، در این صورت، بدیهی است که نیاز به آتش‌نشانی و ایمنی در اولویت بعدی خواهد بود.

اکبرنژاد تاکید کرد: رسالت آتش‌نشانی، محدود به آتش‌نشانان نیست و آحاد جامعه باید با مسئولیت‌پذیری و جدیت نسبت آموزش‌‌های حوزه ایمنی و پیشگیری‌های لازم را آگاه و مسئول باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: باید از حوادث روزانه آتش نشانی درس عبرت بگیریم و اصل پیگیری را در برنامه‌های اجرایی خود لحاظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برابر مظلومیت قشر آتش‌نشان باید توان تجهیزاتی این مجموعه را تقویت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری ماه محرم را گرامی داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.