حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کلانتری آنقدر که به عون ابن علی فکر می‌‌کند اگر به فکر دریاچه ارومیه بود، آنجا خشک نمی‌‌شد/ مگر رقابت با اصفهان و پیشتازی از سایرین اشکالی دارد؟!

شناسه : 8469 12 نوامبر 2017 - 5:36 383 بازدید

[ad_1] تبریز ما: برزگر جلالی در خصوص اظهارات اخیر عیسی کلانتری عنوان کرد: آب استفاده شده در عون بن علی به مراتب کمتر از سایر نقاط شهری بوده و بهتر است آقای کلانتری بیشتر به فکر دریاچه ارومیه باشند تا عون بن علی. به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه […]

کلانتری آنقدر که به عون ابن علی فکر می‌‌کند اگر به فکر دریاچه ارومیه بود، آنجا خشک نمی‌‌شد/ مگر رقابت با اصفهان و پیشتازی از سایرین اشکالی دارد؟!
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: برزگر جلالی در خصوص اظهارات اخیر عیسی کلانتری عنوان کرد: آب استفاده شده در عون بن علی به مراتب کمتر از سایر نقاط شهری بوده و بهتر است آقای کلانتری بیشتر به فکر دریاچه ارومیه باشند تا عون بن علی.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان محیط زیست کشور مبنی بر عدم لزوم درختکاری در کوه عون ابن علی در شرایط بحرانی کمبود آب، عنوان کرد: آقای کلانتری نظر شخصی خودشان را مطرح کرده‌اند، آب استفاده شده در تفرجگاه عون ابن علی به هیچ وجه آب شرب نبوده و از آب چاه‌های حفر شده برای آبیاری فضای سبز داخل شهر تبریز است که تفرجگاه عون بن علی هم جزئی از آن می‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: همانطور که سایر فضاهای سبز شهری آبیاری می‌شوند به تفرجگاه عون ابن علی هم به همان منوال رسیدگی می‌شود، حتی مقدار آبی که برای این تفرجگاه استفاده شده به مراتب کمتر از سایر نقاط است که این امر هم به دلیل بهره‌گیری از سیستم آبیاری قطره‌ای در این تفرجگاه می‌باشد.

مدیرعامل سازمان توسعه عون ابن علی در پاسخ به این سوال که چه مقدار هزینه برای این پروژه صرف شده است، اظهار داشت: حدود 20 سال است که تفرجگاه عون ابن علی در حال ساخت و بهره برداری است، از این رو نمی‌توان گفت دقیقا چقدر هزینه صرف پیشبرد اهداف این پروژه شده است.

وی متذکر شد: ما به فکر عون ابن علی هستیم ولی کاش آقای کلانتری بیشتر به فکر دریاچه ارومیه بودند تا عون ابن علی! متاسفانه به راحتی در مورد موضوعات نامرتبط نظر می‌دهند ولی درباره مسائلی که بایستی نظر داده و پاسخگو باشند چیزی نمی‌گویند.

برزگر جلالی با بیان اینکه ظاهرا قریب به 48 هزار حلقه چاه غیرمجاز منجر به خشکی آب دریاچه ارومیه شده است که متاسفانه برای برخورد با این خاطیان کاری نتوانسته‌اند بکنند، اذعان داشت: آقای کلانتری اگر به فکر دریاچه ارومیه بودند، این دریاچه اصلا به این وضعیت دچار نمی‌شد ولی به‌جای آن به فکر عون ابن علی هستند!

وی در خصوص اتهام وارده بر رقابت با اصفهان بیان کرد: اینکه می‌گویند ما به فکر رقابت با اصفهان هستیم صحیح نیست چراکه اصفهان شهری کویری بوده و اصلا در آن کوهی وجود ندارد که بخواهیم رقابت کنیم؛ در ثانی اگر بر فرض محال، قرار بر رقابت باشد هم که اشکالی ندارد؛ کاش بتوانیم رقابت کنیم و پیشتاز باشیم؛ بایستی منظور آقای کلانتری را از حرف‌هایی که می‌زنند از خودشان جویا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.