حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

چهارمین گل بابایی برای گسترش فولاد

شناسه : 9982 25 دسامبر 2017 - 3:35 360 بازدید

تبریز ما: مهاجم گسترش فولاد چهارمین گل فصل خود را مقابل پارس جنوبی جم به ثمر رساند. گسترش فولاد تبریز که با آمدن فیروز کریمی کاملاً متحول شده حالا پدیده ای به نام پیمان بابایی را به لیگ برتر معرفی کرده که موفق به زدن 4 گل برای تیمش شده است. این بازیکن 23 ساله […]

چهارمین گل بابایی برای گسترش فولاد
پ
پ


تبریز ما: مهاجم گسترش فولاد چهارمین گل فصل خود را مقابل پارس جنوبی جم به ثمر رساند.

گسترش فولاد تبریز که با آمدن فیروز کریمی کاملاً متحول شده حالا پدیده ای به نام پیمان بابایی را به لیگ برتر معرفی کرده که موفق به زدن 4 گل برای تیمش شده است. این بازیکن 23 ساله که از زمان حضور کریمی در گسترش فولاد در کنار خالقی فر به زوج ثابت هجومی تیمش تبدیل شده، تا کنون موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، پدیده و حالا پارس جنوبی جم شده است.

بابایی که سابقه گلزنی به تیم های شاگردان اسبق فیروز کریمی یعنی کمالوند و مهاجری را دارد، حالا دروازه تیم داماد کریمی را باز کرده است. نکته جالب اینکه هرگاه این مهاجم جوان برای تیمش گلزنی کرده، گسترش فولادی برنده از زمین بازی خارج شده است. حالا باید منتظر ماند و دید بازهم گلزنی این مهاجم جوان برای تیمش خوش یمن خواهد بود یا نه؟

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.