حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه توسط شهرداری منطقه 7 تبریز

شناسه : 8667 16 نوامبر 2017 - 12:21 191 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز از ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه خبرداد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی منطقه 7، علی فرخی گفت: این طرح در راستای بهسازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی طرح ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه در حال اجرا […]

ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه توسط شهرداری منطقه 7 تبریز
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز از ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی منطقه 7، علی فرخی گفت: این طرح در راستای بهسازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی طرح ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ساماندهی پیاده رو های سطح منطقه در برنامه کاری این منطقه قرار گرفته که طبق برنامه زمان بندی شده انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه 7 اظهارکرد: اجرای این عملیات  شامل زیرسازی، جدول گذاری و کفپوش بوده که درحال حاضر در چندین نقطه منطقه در حال اجرا است.

وی اجرای این طرح را موجب افزایش ضریب ایمنی و تردد آسانتر و جلب رضایت شهروندان و همچنین ارتقای سطح کیفی در زیباسازی ساختارهای شهری دانست .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.