حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی کامل خدمات شهری برای اجرای برنامه‌های ویژه پاییزه / ضرورت همکاری شهروندان در مواقع بارش

شناسه : 6926 02 اکتبر 2017 - 9:59 222 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون خدمات و اجرایی شهردار تبریز شهری با اشاره به پیش‌بینی احتمال کاهش دمای هوا و آغاز بارش‌های پراکنده، از آمادگی عوامل خدمات شهری در سطح شهر خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق پیش‌بینی‌های هواشناسی، در روزهای آتی، شاهد ورود سامانه بارش‌زا، کاهش […]

آمادگی کامل خدمات شهری برای اجرای برنامه‌های ویژه پاییزه / ضرورت همکاری شهروندان در مواقع بارش
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون خدمات و اجرایی شهردار تبریز شهری با اشاره به پیش‌بینی احتمال کاهش دمای هوا و آغاز بارش‌های پراکنده، از آمادگی عوامل خدمات شهری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق پیش‌بینی‌های هواشناسی، در روزهای آتی، شاهد ورود سامانه بارش‌زا، کاهش دمای هوا و سرمای زودرس در شهر تبریز خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بر این اساس، عوامل خدمات شهری، آماده اجرای برنامه‌های خدماتی ویژه بارش‌ها ست و  این اطمینان را می‌دهیم که عوامل خدمات شهری، به تناسب وضعیت هوا، با تمام توان و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات در سطح شهر حضور فعال خواهند داشت.
مدبر لزوم همکاری شهروندان را یادآور شد و افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، از شهروندان انتظار می‌رود به خصوص در سطح محلات و شهرک‌های مسکونی، با عوامل خدمات شهری همکاری کنند؛ همچنین استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل و توجه به قواعد ترافیکی مواقع بارش، مانع از انسداد مسیرهای تردد شهری خواهد شد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی، مواظبت از کودکان و سالخوردگان، ایمن‌سازی پشت‌بام‌ها و بالکن‌ها، از توصیه‌های رایجی است که احتمال بروز حوادث ناگوار را کاهش خواهد داد.
وی با بیان این‌که: در روزهای گذشته شاهد تلاش شبانه عوامل خدماتی در کنار دستجات عزاداری بوده‌ایم، گفت: تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پاکبانان و عوامل اجرایی، در قالب برنامه‌های پاییزه و زمستانه تداوم خواهد داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.