حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت سامان‌دهی پست‌های توزیع برق و نوسازی سیستم روشنایی مرکز شهر

شناسه : 9207 02 دسامبر 2017 - 15:33 198 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، خاطرنشان کرد: شرکت توریع نیروی برق و شهرداری، هر دو وظایف برجسته‌ای در سطح شهر دارند؛ از این رو تقویت هماهنگی‌ها بین دو بخش ضروری است. مهندس ایرج شهین‌باهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای کاهش مشکل «کمبود منابع» که […]

ضرورت سامان‌دهی پست‌های توزیع برق و نوسازی سیستم روشنایی مرکز شهر
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، خاطرنشان کرد: شرکت توریع نیروی برق و شهرداری، هر دو وظایف برجسته‌ای در سطح شهر دارند؛ از این رو تقویت هماهنگی‌ها بین دو بخش ضروری است.

مهندس ایرج شهین‌باهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای کاهش مشکل «کمبود منابع» که معضل اصلی دستگاه‌های اجرایی است، چاره‌ای جز تعامل و همگرایی نداریم؛ تجربه این تعامل در دوره مدیریت قبل شهرداری،  موجب دستاوردهای عمرانی ارزشمندی شد و باید فضا را برای تکرار این تجربه‌ها باز کنیم.

وی تصریح کرد: سامان‌دهی پست‌های توزیع برق، از مواردی است که با توجه به نقش موثر در سیما و مبلمان سطح شهر، پیشنهاد می‌کنیم مورد توجه باشد.

شهین‌باهر ادامه داد: نوسازی سیستم روشنایی هسته مرکزی تبریز، با جایگزینی انواع لامپ‌های LED، در دوره قبلی مدیریت شهری، با وزارت نیرو هماهنگ شده و اعتباری نیز از طریق وزارت برای اجرای آن در نظر گرفته شده است؛ انتظار می‌رود این موضوع در آستانه رویداد 2018، با جدیت بیشتری پیگیری شود.

شهردار تبریز با بیان این‌که شهرداری آماده همکاری برای جابجایی شبکه هوایی در محدوده تاریخی و مرکزی شهر است، گفت: این امر نقش موثری در افزایش ایمنی، کیفیت بصری شهر و تقویت خدمات برق در این محدوده خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که هزینه‌ای که شرکت‌های خدمات‌رسان از بابت حفاری می پردازند، در نهایت، صرف شهر می‌شود، گفت: ضوابط و مقررات حفاری، مشخص است و انتظار می‌رود مطابق همین ضوابط، عمل شود.

شهین‌باهر اضافه کرد: همه در یک شهر خدمت می کنیم و تفاوتی بین منافع شهرداری و منافع سایر دستگاه‌ها نیست؛ این نگرش، در میان مدیران ارشد دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود دارد و انتظار می‌رود به سایر رده‌های مدیریتی و اجرایی نیز تسری باید.

شهردار تبریز با بیان این‌که برخی سیم‌کشی‌های بازار، وضعیت نابسامان و ناایمن دارند و ممکن است منشا حوادث ناگوار شوند، اظهار داشت: شهرداری تبریز علی‌رغم این‌که مسئول مستقیم در مورد بازار تاریخی تبریز ندارد، پروژه کف‌سازی این مجموعه را در فازبندی‌های مختلف ادامه می‌دهد؛ موضوع اصلی در این پروژه، همکاری شرکت برق برای اجرای شبکه‌های زیرزمینی است.

وی خاطرنشان کرد: این همکاری در صورتی که به موازات فازبندی‌های شهرداری اجرا شود، هزینه چندانی برای شرکت برق نخواهد داشت.

شهین‌باهر، همچنین با اشاره به این‌که فیش‌های نوسازی، از منابع درآمد پایدار شهرداری‌ها است که بعضاً ضمانتی برای وصول آن وجود ندارد، پیشنهاد داد، طرح ترکیب این فیش‌ها با هزینه برق‌بها، به عنوان یک ایده پایلوت در شهر تبریز مطالعه شود.
عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این دیدار با تبریک انتخاب دکتر شهین‌باهر به عنوان شهردار تبریز، از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق، برای همکاری‌ در بخش‌های مختلف اجرایی و آموزشی خبر داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.