حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز هرس پاییزه درختان حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز

شناسه : 7091 07 اکتبر 2017 - 4:56 258 بازدید

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور حفظ و نگهداری مناسب درختان و حذف شاخه های خشک شده عملیات هرس پاییزه آغاز شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با بیان این خبر، افزود: هرس به موقع درختان یکی از اصلی ترین کارهایی است که […]

آغاز هرس پاییزه درختان حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز
پ
پ

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور حفظ و نگهداری مناسب درختان و حذف شاخه های خشک شده عملیات هرس پاییزه آغاز شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با بیان این خبر، افزود: هرس به موقع درختان یکی از اصلی ترین کارهایی است که می توان برای سلامت درخت انجام داد و واحد فضای سبز منطقه با هماهنگی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز در راستای اجرای این مهم اقدام به هرس پاییزه درختان و علف های هرز در سطح بوستان ها، میادین، بلوارها و خیابان های سطح حوزه نموده است.
وی جوان سازی، کنترل حجم تاج درخت و کنترل حجم رشد ریشه را از مهم ترین اهداف این طرح خواند و گفت: برقرای توازن بین اندام های هوایی و زیرزمینی درخت، زیبا سازی منظر شهری، ایجاد فرهنگ سازی و پیشگیری از تخریب فضای سبز، رضایتمندی شهروندان و جلو گیری از هرس های خود سرانه درختان، رفع شاخه های خشک، حذف شاخه های بیمار، آراستگی درختان و ایجاد دید کافی برای رانندگان در تقاطع های اصلی و فرعی را از دیگر مزایای اجرای هرس درختان نام برد.
مدیر فضای سبز منطقه ادامه داد: انجام عملیات هرس سنگین درختان موجب افزایش طول عمر درختان، نیاز به آب کم، حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درختان و همچنین عامل مهمی برای تقویت شاخه های جدید می شود.
قراچورلو خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز این طرح، درختان مسیر میدان قونقا تا میدان جهاد و خیابان منجم هرس شده اند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.