حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایستگاه مسافر شهرداری منطقه 4 در شمالغرب تبریز راه اندازی می شود

شناسه : 13537 22 ژوئن 2018 - 11:55 426 بازدید

تبریز ما، ایستگاه مسافر شهرداری منطقه 4 با اختصاص خدمات ویژه برای مسافران و گردشگران تابستانی در شمالغرب تبریز راه اندازی می شود. به گزارش تبریز ما: با آغاز فصل تابستان و شروع فصل گردشگری تابستانی مسافران  میهمانان تبریز از سراسر ایران و کشورهای خارجی به تبریز سفر می کنند، بر این اساس شهردرای تبریز […]

ایستگاه مسافر شهرداری منطقه 4 در شمالغرب تبریز راه اندازی می شود
پ
پ


تبریز ما، ایستگاه مسافر شهرداری منطقه 4 با اختصاص خدمات ویژه برای مسافران و گردشگران تابستانی در شمالغرب تبریز راه اندازی می شود.

به گزارش تبریز ما: با آغاز فصل تابستان و شروع فصل گردشگری تابستانی مسافران  میهمانان تبریز از سراسر ایران و کشورهای خارجی به تبریز سفر می کنند، بر این اساس شهردرای تبریز با راه اندازی ایستگاههای گردشگری و ارائه خدمات ویژه به استقبال گردشگران تبریز 2018 می رود.

در اولین روزهای آغاز دومین فصل سال ایستگاه مسافر شهرداری منطقه۴ آغاز به کار کرده و با ارائه خدماتی از جمله توزیع نقشه و بسته های فرهنگی گردشگری، معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهر، ارائه خدمات اینترنت پرسرعت رایگان، ارائه خدمات کارواش رایگان ویژه مسافرین، احداث نمازخانه، سرویس های بهداشتی و آلاچیق میزبان مشافران تابستانی خواهد بود.

براساس این گزارش، اولین ایستگاه تابستانی پذیرایی گردشگر روز شنبه در منطقه۴ آغاز به کار خواهد کرد و و در ادامه این طرح اکیپ های خوشامدگویی تابستانه با حضور شهردار تبریز و معاونان شهرداری، شهرداران مناطق، با ارائه خدمات به گردشگران در ورودیهای شهر و اماکن گردشگر پذیر به نشانه استقبال از تابستان به پیشواز مهمان ها خواهند رفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.