حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توافق و تملک مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی

شناسه : 8877 22 نوامبر 2017 - 9:12 337 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام مصالحه ۲۰ هزار و ۶۹ متر مربعی و توافق و تملک مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان اظهار داشت: از روزی که در این منطقه شروع به کار کردیم حل مشکل ۲۰ […]

توافق و تملک مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام مصالحه ۲۰ هزار و ۶۹ متر مربعی و توافق و تملک مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان اظهار داشت: از روزی که در این منطقه شروع به کار کردیم حل مشکل ۲۰ ساله شهرک شهید صیاد شیرازی از جمله دغدغه های مهمی بود که با حل مشکل پروانه ساختمانی با حمایتهای معاون محترم عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و همکاریهای تعاونی و اشخاص، مالکین موفق به کسب نتیجه مطلوب شدیم.

وی ادامه داد: با اتمام مصالحه توافق و تملک مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی، مراحل صدور پرونده با ارایه قرارداد ممهور به مهر انجام خواهد شد.

فیروزیان با تاکید بر اینکه، موضوع اصلی برای ما ارتقا ارزش افزوده واحدها و املاک این شهرک بوده، گفت: با تبدیل جاده روستایی این شهرک به راه اصلی مناسب با استاندارها و معیارهای فنی در کنار حل بخش اعظمی از مشکلات اهالی ارزش افزوده این املاک بصورت چشمگیری بالا رفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز افزود: بعد از اجرای خیابان طبق برنامه تدوین شده سریعا بدنه سازی و ایجاد مراکز خدماتی و تجاری در شهرک شهید 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.