حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعتصاب دوباره تراکتوری‌ها پس از دریافت ۱۰درصدی مطالبات

شناسه : 12873 17 آوریل 2018 - 3:20 428 بازدید

تبریز ما: بازیکنان تیم تراکتورسازی پس از دریافت ۱۰درصد از مطالباتشان باز هم اعتصاب کردند. در حالی که تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در تبریز میزبان الغرافه قطر خواهد بود، بازیکنان این تیم باز هم دست به اعتصاب زدند. در حالی که بازیکنان تراکتورسازی امروز […]

اعتصاب دوباره تراکتوری‌ها پس از دریافت ۱۰درصدی مطالبات
پ
پ


تبریز ما: بازیکنان تیم تراکتورسازی پس از دریافت ۱۰درصد از مطالباتشان باز هم اعتصاب کردند.

در حالی که تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در تبریز میزبان الغرافه قطر خواهد بود، بازیکنان این تیم باز هم دست به اعتصاب زدند.

در حالی که بازیکنان تراکتورسازی امروز 10 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده و مجموع دریافتی آنها به 50 درصد رسیده بود، در اقدامی از حضور در تمرین امروزشان سر باز زده مانند 2 هفته پیش، اعتصاب کردند. بازیکنان تراکتورسازی اعتقاد دارند باید مبلغ بیشتری دریافت می‌کردند.

 تمرین امروز تراکتورسازی در حالی لغو شد که طبق تصمیم کادر فنی سرخ‌پوشان، قرار بود این تمرین پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شود.

تراکتورسازی که نتایج نامناسبی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و در فاصله 2 هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر، با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم پانزدهم جدول، در رده دهم جدول قرار دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.