حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ثبت‌نام مدرسه فوتبال شهرداری تبریز به زودی آغاز می‌شود

شناسه : 13422 10 ژوئن 2018 - 2:52 633 بازدید

تبریز ما: نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری با کمیته‌های برگزاری المپیاد ورزشی محلات تبریز، مسئولان مدارس ورزشی و آکادمی های شهرداری تبریز برگزار شد. نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز پیرامون مباحث مربوط به آکادمی فوتبال شهرداری با حضور دکتر بهمن عبدی قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز، کمیته‌های مختلف برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات […]

ثبت‌نام مدرسه فوتبال شهرداری تبریز به زودی آغاز می‌شود
پ
پ


تبریز ما: نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری با کمیته‌های برگزاری المپیاد ورزشی محلات تبریز، مسئولان مدارس ورزشی و آکادمی های شهرداری تبریز برگزار شد.

نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز پیرامون مباحث مربوط به آکادمی فوتبال شهرداری با حضور دکتر بهمن عبدی قائم‌مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز، کمیته‌های مختلف برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز، معاونت ورزش بانوان سازمان و مدیر آکادمی فوتبال شهرداری ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه خلاصه‌ای از عملکرد و روند برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز ارائه و مباحثی در رابطه با برگزاری هر چه بهتر این المپیاد مطرح شد.

همچنین طبق تصمیم مسئولان برگزاری، با اتمام مسابقات فوتسال آقایان، مسابقات والیبال در 2 بخش آقایان و بانوان و مسابقات فوتسال بانوان آغاز می‌شود که ثبت‌نام مسابقات والیبال از عید فطر آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام مسابقات فوتسال بانوان نیز از 15 تیرماه شروع می‌شود.

در جلسه آتی نیز تصمیمات نهایی در مورد برگزاری مسابقات بومی-محلی اتخاذ می‌شود. همچنین با توجه به لزوم برنامه‌ریزی دقیق جهت استعدادیابی مناسب و پرورش استعدادهای تبریز در فوتبال، مقرر شد بررسی‌های نهایی در مورد مدرسه فوتبال شهرداری در جلسه آتی که فردا برگزار می‌گردد، بررسی شود.

دکتر علیرضا رحیمی در این نشست ضمن اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری المپیاد ورزشی محلات تبریز، ترویج ورزش همگانی بوده و امروز به نوعی در این امر موفق بوده‌ایم چرا که بیش از 3 هزار نفر بعد از افطار درگیر برگزاری مسابقات فوتسال در این المپیاد هستند.

وی در پایان گفت: با شروع مسابقات سایر رشته‌ها، آمار ورزشکاران درگیر در المپیاد ورزشی محلات تبریز هم افزایش پیدا می‌کند که این موضوع نشان‌دهنده علاقه شهروندان تبریزی به ورزش و مؤید تصمیم درست شورا و شهرداری تبریز در برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش همگانی است. همچنین ثبت‌نام مدرسه فوتبال شهرداری تبریز هم به زودی با قدرت آغاز می‌شود تا در سال‌های آتی شاهد افتخارآفرینی فرزندان تبریز در رده‌های مختلف تیم ملی باشیم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.