حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شروع مرحله جدید آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر و محلات منطقه ۴

شناسه : 9327 04 دسامبر 2017 - 9:33 176 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه چهار از آغاز مرحله جدید آسفالت ریزی و لکه گیری با هدف ترمیم محل های حفاری و بهبود معابر خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: مرحله جدید اجرای طرح آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و […]

شروع مرحله جدید آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر و محلات منطقه ۴
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از آغاز مرحله جدید آسفالت ریزی و لکه گیری با هدف ترمیم محل های حفاری و بهبود معابر خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: مرحله جدید اجرای طرح آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و محلات با اولویت ترمیم محل های حفاری توسط معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه آغاز گردید.

وی افزود: در ابتدای مرحله جدید این طرح، روکش آسفالت کوی شالچیلار، کوی آیت‌الله حکیم واقع در خیابان ۴۲ متری، کوی مهر واقع در فیضیه غربی و کوی شهید برگی با توزیع بیش از ۹۰۰ تن آسفالت اجرا می شود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به توجه ویژه شهرداری منطقه چهار به مناطق کم برخوردار، تاکید کرد: در ادامه اجرای این طرح، معابر باقی مانده از سطح حوزه با اولویت محل های حفاری آسفالت ریزی می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.