حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گزارشی از توسعه امکانات شهری در شهرک مرزداران

شناسه : 8589 15 نوامبر 2017 - 6:45 880 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهرک مرزداران به عنوان یکی از محلات جدید الاحداث تبریز که در ورودی شرق این شهر واقع شده در دوهه اخیرتوانسته جمعیتی بالغ بر۵ هزارنفررا درخود اسکان دهد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی از اواسط دهه ۷۰ توسط شهرداری […]

گزارشی از توسعه امکانات شهری در شهرک مرزداران
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهرک مرزداران به عنوان یکی از محلات جدید الاحداث تبریز که در ورودی شرق این شهر واقع شده در دوهه اخیرتوانسته جمعیتی بالغ بر۵ هزارنفررا درخود اسکان دهد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی از اواسط دهه ۷۰ توسط شهرداری منطقه پنج شروع شده و می شود گفت این شهرک در حال حاضر در مرحله تکمیل است.

این شهرک با کوی نصر، دانشگاه آزاد اسلامی و نمایشگاه بین المللی همجوار است و درچند سال اخیر همسایه جدیدی به نام “کوی مصلی” پیدا کرده است.

 مرزداران در ۵سال اخیر از نظر برخورداری از امکانات شهری شاهد رشد مثال زدنی بوده طوریکه شهرداری علاوه بر احداث چندین پروژه بزرگ وکوچک عمرانی وخدماتی طرحهای دیگری رانیز دردست اجرا دارد.

تاکنون ۱۰پروژه بزرگ و اساسی درمرزداران وکوی مصلی احداث شده است. این محلات که پیش از این در بن بست قرارگرفته یودند اینک از طرف نمایشگاه بین المللی نیزاز ورودی برخوردارشده اند. همچنین با احداث یک رشته مسیرگشایی مسیر دسترسی آنها به کوی نصر و باغمیشه فراهم شده است.

با بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کوی نصر به استانداری، امکان دسترسی آنها به کوی ولیعصر واتوبان پاسداران میسر خواهد شد.

 احداث سه  پارک محله ای، سه زمین ورزشی، بازارچه میوه وتره بار، فرهنگسرا، پیاده روسازی وخدمات محله ای از دیگر پروژه هایی هستند که در ۵سال اخیربرای ساکنین  مرزداران ومصلی انجام یافته است.

همچنین با مشارکت بخش خصوصی سایر امکانات شهری مانند مدرسه، پمپ بنزین و گاز ، مراکز درمانی ومسجد نیز احداث شده است.

شهرک مرزداران و کوی مصلی به عنوان محلاتی هستند که ساکنین آن خوشی آب و هوا و وجود آرامش را از مهمترین دلایل برای اسکان در آن می دانند.

پیش بینی می شود در سال های آینده جمعیت بیشتری برای زندگی دراین محلات از خود تمایل نشان دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.