حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کف سازی و جدول‌گذاری خیابان بارون آواک توسط شهرداری منطقه ۴

شناسه : 11073 22 ژانویه 2018 - 6:02 699 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از اجرای کف سازی و جدول گذاری خیابان بارون آواک با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب افزود: عملیات کف سازی و جدول گذاری خیابان بارون آواک به منظور بهبود […]

کف سازی و جدول‌گذاری خیابان بارون آواک توسط شهرداری منطقه ۴
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از اجرای کف سازی و جدول گذاری خیابان بارون آواک با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب افزود: عملیات کف سازی و جدول گذاری خیابان بارون آواک به منظور بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۴ گفت: در همین راستا عملیات کفسازی پس از برش و کاترزنی آسفالت قدیمی و بتن ریزی محل اجرا شده و عملیات جدول گذاری با استفاده از جداول ۴۰*۳۰ و ۵۰*۳۰ اجرا می شود.
امجدی با بیان اینکه ۱۱۶۰ مترمربع کفسازی و ۱۷۰۰ متر جدولگذاری در خیابان بارون آواک اجرا می شود، تصریح کرد: شهرداری منطقه ۴ نسبت به اجرای عملیات گسترده کف سازی و پیاده رو سازی در خیابان های فاقد کف و کاشی در سطح منطقه اهتمام ویژه دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.