حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آیین نامه داخلی شورای شهر هفته آینده تصویب می شود/ در جلسه غیر علنی شورا کدام موضوع برررسی شد؟

شناسه : 7725 22 اکتبر 2017 - 8:59 204 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از بررسی آیین نامه داخلی شورای شهر تبریز در کمیته تدوین آیین نامه و بررسی و تصویب آن در جلسه آتی شورای شهر تبریز خبر دادو. به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی در پایان چهاردهمین جلسه شورای شهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: بررسی آیین […]

آیین نامه داخلی شورای شهر هفته آینده تصویب می شود/ در جلسه غیر علنی شورا کدام موضوع برررسی شد؟
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از بررسی آیین نامه داخلی شورای شهر تبریز در کمیته تدوین آیین نامه و بررسی و تصویب آن در جلسه آتی شورای شهر تبریز خبر دادو.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی در پایان چهاردهمین جلسه شورای شهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: بررسی آیین نامه داخلی شورای شهر تبریز یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز شورای شهر تبریز بود، در خصوص  آیین نامه داخلی شورا که در کمیته تدوین آیین نامه  مصوب شده است، مقرر شد تمام اعضا این آیین نامه را مطالعه کنند و و در جلسه آتی نسبت به رای گیری در خصوص آن اقدام شود. 

صادق زاده با تشریح جلسه غیرعلنی شورای شهرگفت: یک ساعت اول جلسه امروز شورای شهر تبریز به صورت غیرعلنی برگزار شد، در جلسه غیرعلنی صبح امروز شورای شهر یک پرونده که بدون رعایت تشریفات قانونی واگذار شده بود مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که به ریاست دکتر اکبرنژاد برگزار شد بخشی از جلسه به صورت غیر علنی برگزار شد. 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت:  این جلسه به منظور بررسی گزارش ارسالی اداره کل بازرسی درباره یک پرونده که بدون رعایت تشریفات قانونی واگذار شده بود تشکیل شد و در این جلسه اعضا ابعاد مختلف این پرونده را مورد بررسی قرار دادند. 
وی ادامه داد: پس از پایان بررسی این پرونده جلسه به صورت علنی ادامه یافت که در ابتدای جلسه علنی موضوع نحوه عضویت اعضای شورا در کمیسیون بنده 20 ماده 55 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

صادق زاده افزود: بر اساس مصوبه اعضای شورا  مقرر شد یک عضو شورا به همراه یک کارشناس متخصص در امور تشخسیص مزاحمت و یک کارشناس آشنا به مسائل حقوقی طی هفته آینده به هیئت رئیسه معرفی شود و در جلسه آتی در خصوص عضویت این افراد در کمیسیون رای گیری شود. 
کریم صادق زاده گفت: در ادامه این جلسه لایحه شهرداری در خصوص ساخت پارکینگ در کنار ساختمان شهرداری مرکز به صورت زیر زمین و دو طبقه به صورت تجاری و رستوران مورد بحث قرار گرفت و با پیشنهاد کمیسیون بودجه این لایحه رد شد.
 وی بخش پایانی مصوبات امروز را بررسی نامه فرمانداری در خصوص چهار مصوبه قبلی دانست و گفت: فرمانداری ایراداتی نسبت به مصوبات قبلی وارد کرده بود که در جلسه مقرر شد مشاور حقوقی این موارد را بررسی کند و در جلسه تی مجددا این مصوبات مورد بررسی قرار گیرند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.