حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح بازدید آنلاین شهرسازی در حوزه شهرداری منطقه ۴

شناسه : 11803 17 فوریه 2018 - 7:15 168 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح بازدید آنلاین در قالب سیستم یکپارچه نظارت شهرسازی برای اولین بار در این منطقه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این طرح، ناظران و ماموران شهرسازی، در محل دقیق ساخت […]

اجرای طرح بازدید آنلاین شهرسازی در حوزه شهرداری منطقه ۴
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح بازدید آنلاین در قالب سیستم یکپارچه نظارت شهرسازی برای اولین بار در این منطقه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این طرح، ناظران و ماموران شهرسازی، در محل دقیق ساخت و ساز حضور یافته و جزئیات لازم را به صورت آنلاین به پرونده شهروندان، انتقال می دهند.
وی تسریع در پرونده های شهرسازی، صرفه جویی در وقت و افزایش دقت در محاسبات را از مزیت های این طرح خواند.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه این طرح، برای اولین بار در حوزه شهرداری منطقه ۴ به صورت پایلوت اجرا می شود، تصریح کرد: با این اقدام یک گام موثر دیگری در راستای تکریم ارباب رجوع برداشته می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.