حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اساس، جلب رضایت و نظر شهروندان است/مدیریت منابع، باید متوجه نیازهای واقعی شهر شود

شناسه : 11571 05 فوریه 2018 - 14:59 261 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این‌که اساس، جلب رضایت و نظر شهروندان است، گفت: حتی اگر از نظر مالی یا امکاناتی، قادر به اجرای مطالبات مردم نیستیم، باید حرف‌ مردم را بشنویم و معنی واقعی «تکریم ارباب رجوع» نیز همین است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری از شش پروژه […]

اساس، جلب رضایت و نظر شهروندان است/مدیریت منابع، باید متوجه نیازهای واقعی شهر شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این‌که اساس، جلب رضایت و نظر شهروندان است، گفت: حتی اگر از نظر مالی یا امکاناتی، قادر به اجرای مطالبات مردم نیستیم، باید حرف‌ مردم را بشنویم و معنی واقعی «تکریم ارباب رجوع» نیز همین است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری از شش پروژه شهرداری منطقه ۷ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: هر یک از مسئولان اجرایی، جایگاه خود را مدیون مردم هستند و موفق‌ترین مدیریت، وقتی است که با جلب نظرات و مشارکت‌های عمومی، رضایت مردم را تامین کند.

وی با بیان این‌که بحث مناطق محروم همواره در اولویت شهرداری است، ادامه داد: نباید فکرمان، معطوف اجرای پروژه‌های کلان و هزینه‌بری باشد که بعضاً کارایی و تاثیرگذاری چندانی نیز ندارند؛ گاه پروژه‌های کوچکی که اتفاقاً هزینه کمی نیز دارند، می‌‌توانند مشکل قدیمی مردم را حل می‌کند.

شهین‌باهر با بیان این که مدیریت منابع، باید متوجه نیازهای واقعی شهر شود، تصریح کرد: در بودجه ۹۷، توجه ویژه‌ای به خدمات محله‌ای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن مناطق شده و سعی شده تا نیازها  و ضرورت‌های این مناطق، با تعریف مناطق معین پردرآمد، جبران شود.

وی با تاکید بر این‌که باید زمینه‌های «حیف و میل منابع» را شناسایی کرده و از میان برداریم، اظهار داشت: مقصود از «میل» همان تخلفات و زمینه‌های فساد است که در قانون، مجازات‌های خاص خود را دارد؛ اما «حیف‌‌شدن هزینه‌ها» زمانی است که اقدامات اجرایی، متوجه نیازهای شهر نشود که البته متاسفانه در این زمینه، قانون خاصی وجود ندارد؛ باید در هر دو مورد حساس باشیم و منابع و درآمدها را به طور هدفمند صرف توسعه و آبادانی مناطق کم‌برخوردار کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی شهرداری‌ها در کل کشور مناسب نیست، با این حال، تمام عوامل شهرداری تبریز سعی دارند در این وضع، امور را پیش ببرند.

وی اقدامات شهرداری منطقه ۷ را نمونه همین اقدامات اثرگذار خواند و افزود: تلاش‌ها و خدمات منطقه ۷ و ارتباط مداوم مدیریت منطقه با مردم موجب شده نیازهای منطقه شناسایی و رفع شود.

شهین‌باهر اشاره به این که باید نیازهای مردم را در بخش‌های مختلف شهر شناخته و رفع کنیم، افزود: در غیر این صورت، مردم، روش‌های مشکل‌سازی را برای رفع نیازهای خود انتخاب خواهند کرد که اصلاح آن، برای مدیریت شهر، بسیار هزینه‌بر است.

شهردار تبریز با بیان این‌که بخشی از مشکلات فرهنگی، به خاطر کمبود فضاهای عمومی و امکانات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: توسعه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای که مورد توجه شهرداری منطقه ۷ قرار گرفته، یک اقدام ارزشمند فرهنگی است و نقش موثر در ایجاد نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواهد داشت.

با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۷ تبریز با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.