حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمام کوچه‌های حوزه منطقه۷، از آسفالت مناسب برخوردار خواهد بود

شناسه : 11569 05 فوریه 2018 - 15:27 160 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان این که در یک سال گذشته، خدمات محله‌ای منطقه، حتی در روزهای تعطیل نیز ادامه داشته‌است، گفت: در سایه این تلاش‌ها امیدواریم در سه ماه نخست سال آینده، به نقطه‌ای از تلاش و کوشش برسیم که تمام کوچه‌های منطقه، از آسفالت مناسب برخوردار باشند. به گزارش تبریز […]

تمام کوچه‌های حوزه منطقه۷، از آسفالت مناسب برخوردار خواهد بود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان این که در یک سال گذشته، خدمات محله‌ای منطقه، حتی در روزهای تعطیل نیز ادامه داشته‌است، گفت: در سایه این تلاش‌ها امیدواریم در سه ماه نخست سال آینده، به نقطه‌ای از تلاش و کوشش برسیم که تمام کوچه‌های منطقه، از آسفالت مناسب برخوردار باشند.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی در مراسم بهره‌برداری از شش پروژه عمرانی و خدماتی این منطقه با بیان این مطلب اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی و حمایت‌های شهردار و شورای محترم، جنوب غرب تبریز، در مسیر آبادانی و توسعه قرار گرفته‌است.

شهردار منطقه ۷ تبریز یادآور شد: رسیدگی به وضعیت جاده خلجان، از مطالبات قدیمی شهروندان این منطقه بوده‌است؛ شهرداری منطقه هفت، این جاده را به طول ۲.۷ کیلومتر بازسازی کرده و در خدمت تردد ایمن و آسوده شهروندان قرار داده است.

فرخی با اشاره به این‌که ورودی جنوب غربی شهر در منطقه ۷ واقع شده است، از سامان‌دهی این ورودی در آستانه سال جدید و راستای برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

وی با اشاره به این که مراکز فرهنگی، از جمله سرای کجوار، یک زیرساخت اساسی برای ایجاد آموزش‌های شهروندی به شمار می‌رود، افزود: ارائه آموزش‌های شهرندی و جلب مشارکت و همکاری‌های ساکنان، از جمله اهداف مرمت فرهنگسرای کوثر، احداث سرای محله کجوار و سامان‌دهی کتابخانه‌های عمومی منطقه است.

شهردار منطقه ۷ تبریز، آب‌های سطحی شهرک اندیشه و رواسان را از معضلات زیست‌محیطی و خدماتی منطقه خواند و خاطرنشان کرد: با احداث دو کانال رواسان و خلجان، نگرانی از بابت هجوم سیلاب‌ها در فصل‌های بارندگی نخواهیم داشت.

فرخی همچنین از آماده‌سازی پارک هیجان و پارک ۵ هکتاری کوهستان که در توسعه فضای سبز و افزایش فرصت ورزش‌های همگانی نقش موثر خواهد داشت، خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تملک یک پارک محله‌ای در کجوار، گفت: به امید خدا در سه ماه نخست سال آینده شاهد آماده‌سازی این پارک خواهیم بود.

طرح تعریض و دو بادنده کردن جاده خلجان، سرای محله کجوار به مساحت ۲۲۰ متر مربع، مرمت فرهنگسرای کوثر و کتابخانه های عمومی منطقه، جدول گذاری ۱۲ کیلومتر، آسفالت ریزی محلات در قالب طرح خدمات محله ای  و یک باب غسالخانه، پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه ۷ ویژه دهه فجر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورا افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.