حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حاشیه اتوبان غرب تبریز با کاشت ۳۰ هزار اصله نهال سبز می‌شود

شناسه : 8114 04 نوامبر 2017 - 8:15 196 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت ۳۰ هزار اصله نهال در حاشیه حریم اتوبان غرب تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح از ابتدای پاییز امسال در ضلع […]

حاشیه اتوبان غرب تبریز با کاشت ۳۰ هزار اصله نهال سبز می‌شود
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت ۳۰ هزار اصله نهال در حاشیه حریم اتوبان غرب تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح از ابتدای پاییز امسال در ضلع شرقی اتوبان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

حسن زاده با اشارع بع نهضت درختکاری حاشیه حریم اتوبان غرب تبریز، گفت: محور این عملیات به طول ۱۶ کیلومتر است و طبق پیش بینی می شود در طرفین حریم قانونی محور یادشده ۳۰ هزار  اصله نهال کاشته می شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در این محدوده، تصریح کرد: به دلیل قرار داشتن حوزه منطقه ۶ شهرداری تبریز در مسیر ورودی سه پایانه ریلی، هوایی و زمینی و جهت آماده سازی این محدوده جهت استقبال از میهمانان و گردشگران، عملیات نهال کاری در این اتوبان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به شرایط  اقلیم و خاک این منطقه در انتخاب گونه های مورد نظر برای کاشت نیز دقت لازم انجام شده است. 

حسن زاده اظهار داشت: به همین منظور از گونه های سازگار و مقاوم به شرایط آب و هوایی منطقه از جمله سنجد ، گز و… که مقاومت بالایی به خشکی و شوری دارند جهت کاشت در این انبوه کاری استفاده شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.