حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قـدر داشتـه هـای خـود را بـدانیـم حاج حسین افتخاری،افتخار آذربایجان، رزمنده دیروز خیر امروز

شناسه : 33023 28 جولای 2020 - 14:33 1099 بازدید

مردم آذربایجان همیشه پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده اند و در میان این مردم غیرتمند انسانهای مومن و پاک سرشت بسیاری وجود داشتند که زبانزد خاص و عام بوده اند. آذربایجان ، دیار باکری هاست، این دیار، دیار شفیع زاده هاست، دیار شهر یاران است، دیار علامه هاست،دیار ستارخان و باقرخان هاست و این دیار، […]

قـدر داشتـه هـای خـود را بـدانیـم حاج حسین افتخاری،افتخار آذربایجان، رزمنده دیروز خیر امروز
پ
پ

مردم آذربایجان همیشه پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده اند و در میان این مردم غیرتمند انسانهای مومن و پاک سرشت بسیاری وجود داشتند که زبانزد خاص و عام بوده اند. آذربایجان ، دیار باکری هاست، این دیار، دیار شفیع زاده هاست، دیار شهر یاران است، دیار علامه هاست،دیار ستارخان و باقرخان هاست و این دیار، دیار خیر هاست، این دیار دیار مردانی آذر ها و حاج حسین افتخاری هاست.

چندی است نام حاج حسین افتخاری را بسیار می شنویم، رفتار و منش این خیر بنام و نام آشنای تبریزی و اعمال نیک و خیر خواهانه ایشان باعث گردیده است که حاج حسین افتخاری که متولد محله طالقانی تبریز می باشدجایگاه ویژه‌ای در دل مردم آذربایجان داشته باشد. ایشان از ۱۴ سالگی پای به عرصه مبارزه گذاشتند چه مبارزه در جبهه های حق علیه باطل در جهت حفظ خاک میهن و جان و ناموس مردم، و چه در جبهه مبارزه با کرونا در جهت حفظ سلامت مردم.
ایشان در زمان دفاع مقدس با غیرت خاص و مثال زدنی از دوران نوجوانی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور چشمگیری داشتند و اکنون نیز چند ماهی که کرونا این ویروس منحوس میهمان ناخوانده کشور شده است گام‌های استواری راجهت حفظ سلامتی مردم برداشتند.
حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب در فرمایشی ذکر نموده اند که اصولاً انسان ها نسبت به نیازها و مشکلات دیگران سه حالت دارند: برخی دلسوزی و احساس مسئولیت دارند، برخی بی تفاوتی و غفلت را پیش می گیرند و برخی خوشحال و مسرور هستند. حاج حسین افتخاری قطعاً جز اشخاصی است که دلسوزی و احساس مسئولیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
ایشان در این چند ماه تلاش های فراوانی در حوزه سلامت نموده است از توزیع اقلام ضد عفونی و ماسک گرفته تا توزیع نان رایگان و بسته های حمایتی از جمله توزیع و اهدای بیش از پنج هزار بسته حمایتى و لباس مخصوص کرونا به بیمارستان سینای تبریز و چندین هزار بسته بهداشتى و چندین هزار لیتر مایع ضد عفونى به هیئت ها و مساجد و بسیجیان و…
اعمال خیرخواهانه این بزرگ مرد باعث گردیده است که رسانه های متعدد، صدا و سیما و نشریات و خبرگزاری ها از ایشان اخبار فراوانی را منتشر نمایند تا قدردان زحمات ایشان باشند.
اما در این میان افرادی نیز هستند که متاسفانه اقدام به تخریب نموده و انتقاد را در پیش می گیرند. با ذکر این جملات که این خیر نیکنام با اعمال خیر خود مقصد دیگری از جمله ورود به بحث کاندیداتوری شورای شهر دارد و…
باید یادآور شوم قطعاً وجود انسان های پاک و صادق و خیری همچون حاج حسین افتخاری نعمتی بس بزرگ برای استان و کشور ما هستند. ایشان در گفتگویی که با خبرنگار این نشریه داشتند ابراز نمودن که اصلا قصد کاندیداتوری نداشته و خود را خدمتگزار و خادم مردم شریف و ولایت مدار، با غیرت و قدرشناس مردم شریف کلانشهر تبریز می دانند.
بیاییم قدر داشته های خود را بدانیم و بزرگ مردان خود را تخریب ننمائیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

افرادی همچون افتخاری ها نیاز به بزرگنمایی ندارند و مرد عمل هستند و انگیزه ای بجز خدمت به خلق الله ندارند و این را در عمل اثبات نموده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.