حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز/ بودجه شهرداری تبریز ناقص است

شناسه : 28122 20 فوریه 2019 - 10:32 604 بازدید

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه شهرداری تبریز از نظر اطلاعاتی یک سری نواقص دارد که با وجود ارسال نامه به شهرداری، متاسفانه فعلا این نواقص به شورای اسلامی شهر اعلام نشده است. محمدباقر بهشتی اظهار داشت: در شورای پنجم چشم اندازی برای شهر تبریز تصویب شده و به دنبال […]

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز/ بودجه شهرداری تبریز ناقص است
پ
پ

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه شهرداری تبریز از نظر اطلاعاتی یک سری نواقص دارد که با وجود ارسال نامه به شهرداری، متاسفانه فعلا این نواقص به شورای اسلامی شهر اعلام نشده است.

محمدباقر بهشتی اظهار داشت: در شورای پنجم چشم اندازی برای شهر تبریز تصویب شده و به دنبال آن باید برنامه پنج ساله تصویب شود که بودجه سال ۹۸ یک سال از برنامه پنج ساله است.

وی افزود: بودجه از نظر اطلاعاتی یک سری نواقص دارد که علی رغم ارسال نامه به شهرداری، متاسفانه فعلا این نواقص به شورای اسلامی شهر اعلام نشده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بودجه از طریق کارشناسان بصورت روزانه بررسی می شود، خاطر نشان کرد: از آقای شهردار تقاضا داریم شهرداری را برای تدوین برنامه پنج ساله شهر تبریز بسیج کنند چراکه بودجه شهرداری باید طبق برنامه پنج ساله تدوین شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دستور کار بعدی ایرادات ارسالی از طرف فرمانداری به مفاد تعرفه عوارض محلی سال ۹۸ را مورد بررسی قرار دادند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.