حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتخابات پرشور اتاق تبریز

شناسه : 28645 02 مارس 2019 - 12:28 452 بازدید

نهمین دور انتخابات اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی تبریز با استقبال بی نظیری مواجه شده است . حضور واجدین شرایط رای در مقابل اتاق بازرگانی تبریز ، محل رای گیری مشهود است . دراین رابطه خبرنگار تبریز ما ، با عبدالرحمن ارشدی دبیر و سخنگوی هیئت نظارت بر نهمین دور انتخابات، مصاحبه […]

انتخابات پرشور اتاق تبریز
پ
پ

نهمین دور انتخابات اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی تبریز با استقبال بی نظیری مواجه شده است . حضور واجدین شرایط رای در مقابل اتاق بازرگانی تبریز ، محل رای گیری مشهود است . دراین رابطه خبرنگار تبریز ما ، با عبدالرحمن ارشدی دبیر و سخنگوی هیئت نظارت بر نهمین دور انتخابات، مصاحبه کوتاهی داشت که ایشان نیز بر استقبال کم سابقه رای دهندگان تاکید نمود و گفت : تا این لحظه ( ساعت ۱۲٫۳۰ دقیقه ظهر ) بیش از نصف تعرفه های قابل استفاده اخذ رای مصرف شده است . با این حال میتوان با تکیه بر اظهارات این مقام مسئول ، پیش بینی نمود تا آخر وقت رای گیری ، احتمالا میزان مشارکت اعضا به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.
گفتنی است در این انتخابات دو ائتلاف مهم یکی با سرلیستی صمد حسن زاده (اتاقی برای فردا)و دیگری با سرلیستی یونس ژائله(توسعه اقتصادی ۲۰۲۰) در حال رقابت جدی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.