حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

راه ۴۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

شناسه : 32794 12 فوریه 2020 - 23:05 1251 بازدید

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ‌آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه بیش از یکهزار و ۵۰۰ روستای استان را بسته بود و با وجود تلاش نیروهای راهداری به علت تداوم کولاک هنوز راه ۴۰۰ روستا بسته است. به گزارش تبریزما،غلامرضا رسول زاده اعلام کرد: بیشترین تعداد روستاهای مسدود […]

راه ۴۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی بسته است
پ
پ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ‌آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه بیش از یکهزار و ۵۰۰ روستای استان را بسته بود و با وجود تلاش نیروهای راهداری به علت تداوم کولاک هنوز راه ۴۰۰ روستا بسته است.

به گزارش تبریزما،غلامرضا رسول زاده اعلام کرد: بیشترین تعداد روستاهای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف روزهای اخیر در شهرستاهای هشترود ، چاراویماق ، میانه ، سراب و بستان آباد قرار دارند.
وی با بیان اینکه به دلیل کولاک و بارشهای شدید روزهای گذشته راه برخی روستاهای استان چند بار بعد از بازگشایی دوباره مسدود شده است، افزود: راهداران با ماشین آلات سبک و سنگین برای بازگشایی راههای برفگیر استان در تلاش هستند.
وی با اشاره وجود برف و لغزندگی محورهای ارتباطی استان از رانندگانی که قصد تردد در راههای شهری و روستایی استان را دارند خواست تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی اعلام کرد: در زمان حاضر در محورهای مراغه – هشترود ، میانه – قره چمن و اهر – کلیبر به علت کولاک با محدودیت دید مواجه هستیم.

از ابتدای هفته جاری با ورود سامانه بارشی، برف و کولاک استان را فرا گرفت .

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.