حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

یحیی و رویای پنجمین حضور در نیمه نهایی حذفی

شناسه : 9747 18 دسامبر 2017 - 6:43 262 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی این شانس را دارد تا برای پنجمین بار به نیمه نهایی حذفی برسد. یحیی گل محمدی در چند سال گذشته توانسته با تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی نتایج خوبی بگیرد. او در دوران حضور در پرسپولیس تا فینال این رقابت ها پیش رفت؛ اما در مسابقه […]

یحیی و رویای پنجمین حضور در نیمه نهایی حذفی
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی این شانس را دارد تا برای پنجمین بار به نیمه نهایی حذفی برسد.

یحیی گل محمدی در چند سال گذشته توانسته با تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی نتایج خوبی بگیرد. او در دوران حضور در پرسپولیس تا فینال این رقابت ها پیش رفت؛ اما در مسابقه پایانی مغلوب سپاهان شد و دستش از کسب جام کوتاه ماند.

گل محمدی با ذوب آهن دو بار موفق شد جام قهرمانی حذفی را به آغوش بکشد؛ اما در سال سوم به نیمه نهایی رسید و آنجا توسط تراکتورسازی از دور رقابت ها کنار رفت.

حالا گل محمدی روی نیمکت تراکتورسازی امیدوار است با شکست استقلال خوزستان در مسابقه فردا بار دیگر حضور در نیمه نهایی را تجربه کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، او برای پنجمین بار طعم حضور در نیمه نهایی را چشیده است. جالب اینکه 3 بار از 4 بار حضور قبلی در نیمه نهایی منجر به حضور در فینال و دو بار منتهی به قهرمانی گل محمدی شده است.

دیدار استقلال خوزستان و تراکتورسازی ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.