حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید دو عضو شورای اسلامی شهر از مرکز همایش‌های بین المللی تبریز

شناسه : 6637 23 سپتامبر 2017 - 11:35 280 بازدید

[ad_1] تبریز ما: دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، از این پروژه کم‌نظیر بازدید کرده و در جریان روند تکمیل و تجهیز آن قرار گرفتند. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 9 تبریز، عبداله تقی پور و کریم صادق‌زاده در این بازدید، با تقدیر […]

بازدید دو عضو شورای اسلامی شهر از مرکز همایش‌های بین المللی تبریز
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، از این پروژه کم‌نظیر بازدید کرده و در جریان روند تکمیل و تجهیز آن قرار گرفتند.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 9 تبریز، عبداله تقی پور و کریم صادق‌زاده در این بازدید، با تقدیر از عوامل مدیرینی، اجرایی و فنی مرکز همایش‌ها، اظهار امیدواری کردند این پروژه در آینده‌ای نزدیک، به یکی از بسترهای میزبانی‌های مهم و معتبر تبدیل شود.

در این بازدید، شاهوردی شهردار منطقه 9 تبریز با ارائه توضیحات کامل و جامع، بازدیدکنندگان را در جریان روند اجرای پروژه قرار داد.

تقی پور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شهرداری منطقه 9 خوشبختانه در اکثر زمینه ها و بالاخص در زمینه ی  افزایش فضای سبز در سطح حوزه عملکرد بسیار موفقی داشته که این امر قابل تقدیر است. م

وی بر ضرورت مطالعات جامع و کارشناسی برای داشتن طرحی که بتوان در آن با مدیریت منابع آبی و استفاده حداقلی از این منابع،  فضای سبز را در این شهرک جدید الاحداث و در کل کلانشهر تبریز افزایش داد تأکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.