حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

“گوزل تبریزیم” طرح گسترده خدماتی برای تحول بصری تبریزدر سال 2018

شناسه : 13016 23 آوریل 2018 - 8:37 366 بازدید

تبریز ما: اجرای طرح های خدماتی و فرهنگی شهرداری با هدف آماده سازی تبریز برای میزبانی هرچه با شکوه تر از گردشگران داخلی و خارجی به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با توجه جدی و استعانت به تجربیات مدیران خود توانست با تسریع اجرای طرح های مختلف به خصوص طرح های خدماتی در قالب “گوزل […]

“گوزل تبریزیم” طرح گسترده خدماتی برای تحول بصری تبریزدر سال 2018
پ
پ

تبریز ما: اجرای طرح های خدماتی و فرهنگی شهرداری با هدف آماده سازی تبریز برای میزبانی هرچه با شکوه تر از گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با توجه جدی و استعانت به تجربیات مدیران خود توانست با تسریع اجرای طرح های مختلف به خصوص طرح های خدماتی در قالب “گوزل تبریزیم” حذف زواید بصری و در نهایت زیباسازی  فضای عمومی تبریز را برای برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد تبریز 2018 با حضور رییس جمهور آماده کند.

تلاش شهرداری برای توسعه زیر ساخت های صنعت گردشگری در راستای انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی در سال 2018 از اجرای پروژه های عمرانی – فرهنگی گرفته تا پروژه های خدماتی از یک سال اخیر نمود چشمگیر داشته است.

حذف بیش از 8 هزار پل غیر ضروری، حذف و ساماندهی صندوق های صدقات و ارگان های خدمات رسان، نورپردازی شهری از ابنیه ها گرفته تا روفوژ معابر، ساماندهی دست فروشان و معضل سد معبر و احداث سرویس های بهداشتی عمومی در تحول بصری تبریز نقش اساسی داشته است.

از بعد فرهنگی اگر نگاه کنیم امروز شهر تبریز در مسیری جدید برای معرفی این دارایی های کهن و نوین خود، از تمام نیروهای دلسوز، خوش فکر و فرهنگ مدار خود بهره گرفته و خدمت رسانی فرهنگی به شهروندان و مهمانان خود را به جشن نشسته است.

شهرداری تبریز همت جمعی تمامی مردم و تلاشگران شهر را برای استقبال و برگزاری شایسته برنامه های سال 2018 و استمرار سربلندی شهرمان به کار بسته است.

برگزاری دوره های مختلف جشنواره های فرهنگی در تبریز طی یک سال اخیر نیز شکل بین المللی به خود گرفته و اقدامات بسیار تاثیرگذار در فرهنگ شهرنشینی که نشاط اجتماعی را نیز در جامعه افزایش داده و سر آغازی برای رشد صنعت گردشگری تبریز در سال های آتی است.

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای ““گوزل تبریزیم” طرح گسترده خدماتی برای تحول بصری تبریزدر سال 2018”
  1. سلام من هم یک سایت تبریزی به نام گوزل تبریز درست کردم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.