حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حفر چاه‌های جذبی در محلات جهت جمع‌آوری آبهای سطحی غرب‌تبریز

شناسه : 12618 05 آوریل 2018 - 7:05 210 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز از حفر چاه های جذبی در محلات سطح منطقه جهت جمع آوری آب های سطحی و آسایش شهروندان عزیز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6 ، داریوش نوین اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 6 […]

حفر چاه‌های جذبی در محلات جهت جمع‌آوری آبهای سطحی غرب‌تبریز
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز از حفر چاه های جذبی در محلات سطح منطقه جهت جمع آوری آب های سطحی و آسایش شهروندان عزیز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6 ، داریوش نوین اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 6 در غرب تبریز و قرار داشتن در ارتفاع پایین تمامی آبهای سطحی شهر به این سمت جاری شده و بخصوص در زمان بارندگی باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی می شود.

وی افزود: بر این اساس با دستور شهردار منطقه 6 با حفر چاه های جذبی نسبت به جمع آوری آب های سطحی و پیشگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی اقدام شد.

نوینخاطرنشان کرد: همکاران و پرسنل معاونت خدمات شهری و اجرای شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز با حفر چاه های جذبی در محلات سطح منطقه بصورت شبانه روزی در راستای رفاه و آسایش شهروندان و ساکنان محترم منطقه تلاش می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.