حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سلف سرویس شهروندی خدمات شهرسازی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد

شناسه : 13133 30 آوریل 2018 - 4:39 673 بازدید

تبریز ما: سامانه سلف سرویس شهروندی خدمات شهرسازی به سیستم جامع شهرسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اضافه شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، این سرویس خدماتی يکي از عمده ترين و مهمترين خدمات و سرويس هاي اطلاعاتي به شهروندان است که با اتصال […]

سلف سرویس شهروندی خدمات شهرسازی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد
پ
پ


تبریز ما: سامانه سلف سرویس شهروندی خدمات شهرسازی به سیستم جامع شهرسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اضافه شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، این سرویس خدماتی يکي از عمده ترين و مهمترين خدمات و سرويس هاي اطلاعاتي به شهروندان است که با اتصال به سيستم يکپارچه شهرسازي سرا، امکاني را فراهم می کند تا شهروندان به تناسب نياز و انتظارات خود نوع خدمت و يا آگاهي را انتخاب و به صورت همزمان و بدون هرگونه پاسخ واسطه، خدمت مربوطه را دريافت دارند.

کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، ويژگي های منحصر به فرد اين سيستم را پويا و خودکار بودن محاسبات در کنار تحليل مکاني، آناليز لايه اي و آني اعلام کرده اند.

از مهمترین قابلیت های این سیستم می توان به ارايه خدمات به صورت 24 ساعته، واسط قدرتمند GIS، نمايش تصاوير ماهواره اي، دريافت ضوابط ساخت و ساز و محاسبه عوارض پروانه بصورت هوشمند اشاره کرد.

همچنین محاسبه و اعلام خودکار محاسبات درآمدي، نمايش خودکار ضابطه املاک، ارائه آخرين مجوزهاي اخذ شده، جانمايي و نمايش موقعیت فيزيکي املاک بصورت دو و سه بعدي، نمايش گردش الکترونيکي پرونده، محاسبه عوارض نوسازي و امکان پرداخت اينترنتي و مشاهده سوابق پرداختاز ویژگی های دیگر این سیستم است.

گفتنی است در این سیستم، فضای پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین شهروندان و کارشناسان شهرداری بصورت آنلاین و مديريت ستادي سوالات مطرح شده توسط شهرداري پیش بینی شده است.

این سرویس به آدرس اینترنتی http://esup.tabriz.ir/ugp جهت استفاده شهروندان قابل دسترسی است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.