حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برای کسب اولین پیروزی خانگی در بازی آتی امیدوار شدم

شناسه : 7593 18 اکتبر 2017 - 6:51 260 بازدید

تبریز ما: برای کسب اولین پیروزی خانگی در بازی آتی امیدوار شدم مدیرعامل باشگاه ماشین سازی کسب تساوی مقابل تیم فوتبال خونه به خونه در بابل را نوید بخش آغاز روند رو به رشد در تیم قلمداد کرد. سعید حاجی زاده با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان این تیم در بازی مقابل خونه به خونه، […]

برای کسب اولین پیروزی خانگی در بازی آتی امیدوار شدم
پ
پ


تبریز ما: برای کسب اولین پیروزی خانگی در بازی آتی امیدوار شدم مدیرعامل باشگاه ماشین سازی کسب تساوی مقابل تیم فوتبال خونه به خونه در بابل را نوید بخش آغاز روند رو به رشد در تیم قلمداد کرد.

سعید حاجی زاده با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان این تیم در بازی مقابل خونه به خونه، اظهار داشت: تیم ساعت ۱۰ شب بازی به بابل رسید و با توجه به خستگی ناشی از این سفر طولانی، وضعیت دشواری را داشتیم و از این رو، کسب امتیاز در بازی خارج از خانه قابل قبول است.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در ادامه افزود: برای این بازی علاوه بر اینکه چند بازیکن اصلی مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، آقای گل تیممان نیز به دلیل سه اخطاره بودن در این دیدار محروم بود و همچنین سه بازیکن دیگر نیز بنا به صلاحدید کادرفنی همراه تیم نبودند.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه ماشین سازی با اندک داشته هایش مقابل تیم مدعی و قدرتمند خونه به خونه قرار گرفت، بیان داشت: در چنین شرایطی که اغلب بازیکنان اصلی مان را در اختیار نداشتیم، تیم مان در دقایق ابتدایی بازی ۱۰ نفره شد و همین امر فشار روانی و جسمی زیادی را به تیم وارد کرد.
وی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: علیرغم به وجود آمدن این شرایط دشوار، بازیکنان حاضر در میدان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و در این میان درخشش دروازه بان مان که دو ضربه پنالتی حریف را مهار کرد، نقش بسزایی در کسب امتیاز از این بازی داشت.
سعید حاجی زاده با اشاره به بازی بعدی ماشین سازی مقابل اکسین البرز، ابراز داشت: به عقیده من کسب امتیاز برابر خونه به خونه در بابل نوید بخش آغاز روند روبه رشد تیم بود و در همین راستا برای کسب اولین پیروزی خانگی در بازی آینده بسیار امیدوار هستیم.
حاجی زاده فاصله زمانی تا بازی بعدی مقابل اکسین البرز را بسیارکم عنوان کرد و افزود: تیم سه شنبه به تبریز می رسد و تمرینات عملاً از روز چهارشنبه ۲۶ مهر، پیگیری خواهد شد و به فاصله کوتاه، شنبه هفته آینده ۲۹ مهر، باید به مصاف اکسین البرز برویم.
حاجی زاده با بیان اینکه ماشین سازی در چهار بازی گذشته می توانست نتایج بهتری را کسب کند، امّا با کسب حداقل امتیاز آن بازی ها را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: آگاهیم که فرصت های خوبی را از دست داده ایم ولی با این حال، نگاه مان به بازی های آتی روشن است و انشاالله با تلاش مضاعف اعضای تیم و حمایت هواداران به زودی روند رو به رشد مان با کسب نتایج مناسب، توأم خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان اظهاراتش عنوان کرد: در حال حاضر هدف مان، آماده کردن بازیکنان برای بازی هفته آینده مقابل اکسین البرز است تا با کسب سه امتیاز، با توان و انگیزه ای مضاعف به ادامه رقابت ها بپردازیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.