حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

گمنام ترین تراکتورسازی تاریخ (عکس)

شناسه : 6631 23 سپتامبر 2017 - 9:40 231 بازدید

تبریز ما: سرمربی تراکتورسازی روز گذشته فقط دو بازیکن بالای 25 سال در ترکیب اصلی تیمش داشت. تراکتورسازی دیروز در حالی به مصاف پدیده مشهد رفت که محمد ابراهیمی، محمد نوری و شهرام گودرزی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین یحیی گل محمدی تصمیم گرفت فرزاد حاتمی را نیز از ابتدا به زمین […]

گمنام ترین تراکتورسازی تاریخ (عکس)
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تراکتورسازی روز گذشته فقط دو بازیکن بالای 25 سال در ترکیب اصلی تیمش داشت.

تراکتورسازی دیروز در حالی به مصاف پدیده مشهد رفت که محمد ابراهیمی، محمد نوری و شهرام گودرزی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین یحیی گل محمدی تصمیم گرفت فرزاد حاتمی را نیز از ابتدا به زمین نفرستد.

از این رو ترکیب اصلی تراکتورسازی در بازی با پدیده بسیار جوان بود. در ترکیب 11 نفره تراکتور به غیر از محمد ایرانپوریان و مهدی کیانی سایر بازیکنان جوان بودند و زیر 25 سال سن داشتند. در این بین برخی بازیکنان مانند آزادی، مسلمی پور و طاهران هنوز به بیست سالگی نیز نرسیده اند.

کمبود بازیکن در تراکتورسازی یحیی گل محمدی را با مشکلات زیادی مواجه کرده و به نظر می رسد بازی بعد مقابل گسترش فولاد که نادری و طاهران محروم هستند این مشکلات بیشتر به چشم بیاید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.