حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کوچه امام جمعه در خیابان دارایی یکطرفه شد

شناسه : 7901 29 اکتبر 2017 - 7:40 274 بازدید

تبریز ما: معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز خبرداد : در راستای کاهش بار ترافیک خیابان دارایی، دسترسی آسان اهالی و اصناف منطقه و سهولت در تردد وسایط نقلیه کوچه امام جمعه در خیابان دارایی یکطرفه شد. به گزارش تبریز ما، کوچه امام جمعه واقع در خیابان دارایی بدنبال طرح مسایل و مشکلات موجود از […]

کوچه امام جمعه در خیابان دارایی یکطرفه شد
پ
پ


تبریز ما: معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز خبرداد : در راستای کاهش بار ترافیک خیابان دارایی، دسترسی آسان اهالی و اصناف منطقه و سهولت در تردد وسایط نقلیه کوچه امام جمعه در خیابان دارایی یکطرفه شد.

به گزارش تبریز ما، کوچه امام جمعه واقع در خیابان دارایی بدنبال طرح مسایل و مشکلات موجود از سوی اهالی و کارشناسان فنی و پلیس محترم راهور وپ س از تصویب در کمیته فنی ترافیک در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

موضوع پس از طرح در کمیته کارشناسی و طی باز دیدهای که توسط تیم کارشناسی و عوامل پلیس از محل به عمل آمد، از غرب به شرق به طرف پارکینگ سبلان و از طرف خروجی پارکینگ ( کوچه مجتهدیها ) از جنوب به شمال یکطرفه شد . 

همچنین تعدادی لوله های U شکل جهت عدم پارک خودروها و سهولت تردد در محل های مناسب نصب شده و هم اکنون تردد و عبور و مرور در این مسیر با حل معضل عدم انسداد در ورودی و خروجی معبر مذکور جریان دارد.

لازم به ذکر است؛ موضوع یکطرفه شدن این مسیر در کمیته فنی ترافیک به تصویب رسیده است .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.