حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخواست ساغلام از تراکتور برای پرداخت 80 هزار دلار

شناسه : 12354 18 مارس 2018 - 4:34 376 بازدید

تبریز ما: سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی از مسئولان این باشگاه درخواست کرد هرچه زودتر پرداختی دوم او را در اختیارش قرار دهند. ارطغرول ساغلام که در بدو ورودش به تبریز 150 هزار دلار از قراردادش را دریافت کرده بود، امروز از مسئولان باشگاه درخواست پرداخت 80 هزار دلار دیگر کرد. بر اساس قرارداد ساغلام مسئولان تراکتورسازی […]

درخواست ساغلام از تراکتور برای پرداخت 80 هزار دلار
پ
پ


تبریز ما: سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی از مسئولان این باشگاه درخواست کرد هرچه زودتر پرداختی دوم او را در اختیارش قرار دهند.

ارطغرول ساغلام که در بدو ورودش به تبریز 150 هزار دلار از قراردادش را دریافت کرده بود، امروز از مسئولان باشگاه درخواست پرداخت 80 هزار دلار دیگر کرد.

بر اساس قرارداد ساغلام مسئولان تراکتورسازی باید طی دو روز آینده قسط دوم قراردادش را به مربی ترکیه‌ای پرداخت کنند که این مبلغ 80 هزار دلار است. به همین خاطر ساغلام با توجه به تعطیلات نوروز از طریق وکیلش نامه‌ای به باشگاه زد و خواهان این شد تا هرچه سریع‌تر این مبلغ به حساب او واریز شود.

 

ساغلام این نامه را به هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز ارسال کرده است تا بتواند به موقع به مطالباتش برسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.