حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش هزینه های خدماتی شهرداری تبریز با تعدیل حجم قرارداد های پیمانکاری

شناسه : 11585 06 فوریه 2018 - 4:26 219 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از تغییر رویه در اجرای عملیات خدماتی خبر داد و گفت: به طور شبانه روزی در پنج موعد زباله ها از سطح شهر توسط پیمانکاران طرف قرارداد جمع آوری می شود که نیازمند تعدیل دفعات جمع آوری و کاهش هزینه های ناشی از آن است. به گزارش تبریز […]

کاهش هزینه های خدماتی شهرداری تبریز با تعدیل حجم قرارداد های پیمانکاری
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از تغییر رویه در اجرای عملیات خدماتی خبر داد و گفت: به طور شبانه روزی در پنج موعد زباله ها از سطح شهر توسط پیمانکاران طرف قرارداد جمع آوری می شود که نیازمند تعدیل دفعات جمع آوری و کاهش هزینه های ناشی از آن است.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی با با بیان این مطلب افزود: مدیریت هزینه ها و دقت در عقد قراردادها با پیمانکاران و سرمایه گذاران در حوزه خدمات شهری موجب بیشترین بهره مندی به نفع شهروندان و تبریز می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه یک هزار و ۱۰۰ تن زباله در تبریز جمع آوری می شود، افزود: کاهش دفعات جمع آوری از پنج موعد به یک موعد و مشارکت عمومی شهروندان در ساماندهی رویه های تنظیف شهری میزان قابل توجهی از هزینه ها را کاهش می دهد.

برزگر جلالی تصریح کرد: تغییر رویه در اجرای عملیات زمستانی و جایگزینی محلول نمک، تاثیر مثبتی از حیث کاهش هزینه های خدماتی و  تبعات زیست محیطی داشته است و مصمم هستیم این روند را در دیگر بخش های عملیاتی خدمات شهری ادامه دهیم.

وی متذکر شد: در حال حاضر صد در صد عملیات محلول سازی توسط معاونت خدمات شهرداری تبریز اجرا می شود و این امر مبلغ قابل توجهی از هزینه های اجرای عملیات زمستانی کاسته است.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز با اعلام اینکه جلسات متعددی با پیمانکاران طرف قرارداد با هدف اصلاح عملیات تنظیف شهری برگزار شده است، اظهار داشت: طی هشتاد روز از اجرای طرح “گوزل تبریزیم” پیمانکاران موظف به بهسازی تجهیزاتی شده اند.

وی ادامه داد: پیگیری ها وتعاملات مختلفی که با رسانه ها، گروه های مردم نهاد زیست محیطی، شهروندان، “ان جی او” های فعال داشته ایم موارد مطروحه به پیمانکاران جهت رفع مشکل منتقل شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.