حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدیریت بحران مردم محور، اولویت اساسی در سال 1397

شناسه : 12357 18 مارس 2018 - 5:43 220 بازدید

تبریز ما: مدیر بحران شهرداری با بیان اهداف و برنامه های مدیریت بحران در سال 1397، از توجه ویژه این مدیریت به مباحث آموزشی با محوریت مردم در سال آتی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز مهندس حسن نژاد مدیر بحران شهرداری با بیان اهداف و برنامه های […]

مدیریت بحران مردم محور، اولویت اساسی در سال 1397
پ
پ


تبریز ما: مدیر بحران شهرداری با بیان اهداف و برنامه های مدیریت بحران در سال 1397، از توجه ویژه این مدیریت به مباحث آموزشی با محوریت مردم در سال آتی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز مهندس حسن نژاد مدیر بحران شهرداری با بیان اهداف و برنامه های مدیریت بحران در سال 1397، از توجه ویژه این مدیریت به مباحث آموزشی با محوریت مردم در سال آتی خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حسن نژاد با بیان ضرورت آموزش و اطلاع رسانی به مردم و همچنین اهمیت نیروهای آموزش دیده در حین حوادث، اظهار داشت این مدیریت در نظر دارد در کنار سایر فعالیت های خود، برنامه های آموزشی با رویکرد مردم محور را در اولویت برنامه های سال آتی خود قرار دهد.

مدیر بحران شهرداری تبریز تشکیل تیم های مدیریت بحران در اماکن مسکونی، تجاری و اداری، برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی درون سازمانی، راه اندازی تیم های تخصصی مدیریت بحران متشکل از نیروهای بسیجی شهرداری، ارائه آموزش های مردمی در فرهنگسراها و برگزاری دوره های آموزشی برای اصناف و بازاریان و همچنین اجرای طرح مدرسه آماده را از اهم برنامه های مدیریت بحران در زمینه پیشگیری و آموزش در سال 1397 دانست.

حسن نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری مجموعه های مختلف شهرداری تبریز و سایر ادارات و نهادهای مرتبط، شاهد ارتقای آگاهی و آمادگی آحاد مردم و کاهش خسارات ناشی از حوادث مختلف باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.