حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معادل سه ماه حقوق کارگران بلبرینگ سازی پرداخت شد

شناسه : 28740 04 مارس 2019 - 12:51 588 بازدید

فرماندار تبریز گفت: با پیگیری‌های انجام شده، معادل سه ماه حقوق معوقه کارگران بلبرینگ سازی پرداخت شد. به دنبال تجمع کارگران کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز در خصوص مطالبه معوقات پرداخت نشده، علیار راستگو، فرماندار تبریز دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به مطالبات کارگران این واحد صنعتی، پیگیری‌های لازم […]

معادل سه ماه حقوق کارگران بلبرینگ سازی پرداخت شد
پ
پ

فرماندار تبریز گفت: با پیگیری‌های انجام شده، معادل سه ماه حقوق معوقه کارگران بلبرینگ سازی پرداخت شد.

به دنبال تجمع کارگران کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز در خصوص مطالبه معوقات پرداخت نشده، علیار راستگو، فرماندار تبریز دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به مطالبات کارگران این واحد صنعتی، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات این واحد انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون کارگری استان و فرمانداری تبریز برای حل مشکل کارگران، پس از طی مراحلی معادل سه ماه از حقوق کارگران پرداخت شد.

پیش از این کارگران واحد بلبرینگ‌سازی تبریز در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات خود مقابل استانداری‌آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.