حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام وشمگیر

شناسه : 9010 25 نوامبر 2017 - 9:56 183 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام وشمگیر را تسلیت گفت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در پیام صادرشده خاطرنشان کرده است: خبر درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام‌والمسلمین وشمگیر پدر بزرگوار شهیدان «احمد و بیوک وشمگیر» باعث تاسف و تالم شد. آن بزرگمرد سینه‌سوخته، با تربیت عاشورایی خود، فرزندانی رشید و دلاور […]

پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام وشمگیر
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام وشمگیر را تسلیت گفت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در پیام صادرشده خاطرنشان کرده است: خبر درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام‌والمسلمین وشمگیر پدر بزرگوار شهیدان «احمد و بیوک وشمگیر» باعث تاسف و تالم شد. آن بزرگمرد سینه‌سوخته، با تربیت عاشورایی خود، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد و پس از سال‌ها فراق، به دو فرزند شهیدش پیوست.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب مصیبت وارده را به خاندان معزز وشمگیر تسلیت عرض نموده و از درگاه ذات باری تعالی برای آن روحانی مجاهد، علو درجات و همجواری با ارواح طیبه فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

شهید پاسدار احمد وشمگیر در سال ۱۳۶۴ در شلمچه و شهید بسیجی بیوک وشمگیر در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.