حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات عمرانی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک‌نما آغاز شد

شناسه : 12122 05 مارس 2018 - 10:32 311 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات عمرانی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما به منظور رفع ترافیک و تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری آغاز شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه بیشتر قسمت طرح شبدری […]

عملیات عمرانی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک‌نما آغاز شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات عمرانی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما به منظور رفع ترافیک و تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری آغاز شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه بیشتر قسمت طرح شبدری افلاک نما احداث شده و فقط قسمت اندکی از آن باقی‌ مانده است؛ از این رو، عملیات عمرانی احداث رمپ شمال شرقی پل اتحاد ملی با خاکبرداری در ۳۰ هزار مترمکعب آغاز شده‌است.

وی با اشاره به نقش این پروژه در روان‌سازی ترافیک شهری افزود: با احداث این رمپ، طرح شبدری افلاک نما نیز تکمیل و این مسیر از حالت بن بست خارج می شود.

شهردار منطقه ۲ تبریز اضافه کرد: رمپ شمال شرقی پل اتحاد ملی به طول ۲۵۰ متر و عرض ۲۴ متر، موجب اتصال این پل به ابتدای شهرک زعفرانیه و اتصال به بلوار دکتر حسابی می‌شود؛ همچنین علاوه بر تاثیرگذاری در روان سازی عبور و مرور شهری، با تکمیل این پروژه، تردد شهروندان به کمربندی میانی نیز با سهولت امکان‌پذیر می‌شود.

شهردار منطقه دو اعتبار اختصاص یافته برای احداث رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما را ۱۷ میلیارد ریال ذکر کرد.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.