حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهسازی عابرپیاده مقابل مسجدحاج‌شفیع با استفاده از طرح کیوبیک

شناسه : 8086 02 نوامبر 2017 - 8:26 166 بازدید

تبریز ما: معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار منطقه ۴ تبریز، از اجرای طرح عابرپیاده مقابل مسجد حاج شفیع در کوی تبریز ما با استفاده از طرح کیوبیک خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، رحیم سیاهی گفت: مسجد حاج شفیع در کوی تبریز ما، از مساجد زیبا و قدیمی […]

بهسازی عابرپیاده مقابل مسجدحاج‌شفیع با استفاده از طرح کیوبیک
پ
پ


تبریز ما: معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار منطقه ۴ تبریز، از اجرای طرح عابرپیاده مقابل مسجد حاج شفیع در کوی تبریز ما با استفاده از طرح کیوبیک خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، رحیم سیاهی گفت: مسجد حاج شفیع در کوی تبریز ما، از مساجد زیبا و قدیمی در منطقه است که محوطه مقابل آن، نیازمند سامان‌دهی و زیباسازی بود؛ به همین خاطر، طی یک اقدام ابتکارآمیز، محدوده عابرپیاده در مقابل این مسجد برای نخستین‌بار با استفاده از طرح کیوبیک اجرا شده است.
وی با اشاره به مزیت‌ها و ویژگی‌‌های این تکنیک، تصریح کرد: زیبایی، استحکام بالا، مقاومت در برابر سایش و فشار و تاثیرات بارندگی، قابلیت ترمیم، دفع سریع آب‌های سطحی و عدم لغزندگی از ویژگی‌های مهم طرح کیوبیک است که با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر روش‌ها اجرا می‌شود.
سیاهی خاطرنشان کرد: سعی داریم در برنامه‌های بهسازی و روسازی‌ معابر سطح منطقه، در کنار توجه به اصل صرفه‌جویی، برخی ایده‌های متنوع را نیز عملی کنیم. 
معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار منطقه ۴ تبریز، گفت: طرح عابرپیاده مقابل مسجد حاج شفیع در کوی تبریز ما با استفاده از طرح کیوبیک در وسعت ۸۴ مترمربع اجرا شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.