حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح میدان آذربایجان

شناسه : 7596 18 اکتبر 2017 - 6:50 195 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه عظیم تقاطع های غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد و افزود: عمده عملیات مربوط به داخل حریم میدان به پایان رسیده و هم اکنون در رمپ های ورودی و خروجی میدان نیز مراحل تکمیلی به خوبی پیش می رود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری […]

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح میدان آذربایجان
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه عظیم تقاطع های غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد و افزود: عمده عملیات مربوط به داخل حریم میدان به پایان رسیده و هم اکنون در رمپ های ورودی و خروجی میدان نیز مراحل تکمیلی به خوبی پیش می رود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با تاکید بر اینکه حجم عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان معادل پنج تقاطع غیرهمسطح است، گفت: عملیات مربوط به احداث رمپ پاسداران به آذربایجان و بالعکس به مراحل پایانی خود نزدیک شده و جهت آسفالت ریزی آماده سازی می شود.
شهردار منطقه چهار اضافه کرد: رمپ های مسیر شهید بابایی و آذربایجان به بابایی نیز مراحل انتهایی خاکبرداری را طی می کند.
امجدی با بیان اینکه کانال دفع آب های سطحی همزمان با احداث رمپ ها اجرا شده است، افزود: پایه های روشنایی میدان نیز بعد از کابل گذاری های لازم در حال اجرا است.
وی تاکید کرد: احداث این تقاطع عظیم به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی شمال غرب کشور با هدف روان سازی تردد، تسهیل در عبور و مرور و چشم انداز آن، بسترهای میزبانی تبریز ۲۰۱۸ را به عنوان ورودی اصلی شهر از سمت غرب تقویت می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.