حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیاده‌محوری، ضرورت ترافیکی و سلامتی شهر است

شناسه : 9683 16 دسامبر 2017 - 16:07 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز  با بیان این‌که پیاده‌محوری، ضرورت ترافیکی و سلامتی شهر است، گفت: آنچه از آغاز مسئولیت در شهرداری با عنوان انسان‌محوری مطرح کرده‌ایم، از ضرورت‌های حوزه حمل‌و‌نقل است که تحقق آن نیازمند فرهنگ‌سازی است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر که به مناسبت روز ملی حمل و نقل به همراه […]

پیاده‌محوری، ضرورت ترافیکی و سلامتی شهر است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز  با بیان این‌که پیاده‌محوری، ضرورت ترافیکی و سلامتی شهر است، گفت: آنچه از آغاز مسئولیت در شهرداری با عنوان انسان‌محوری مطرح کرده‌ایم، از ضرورت‌های حوزه حمل‌و‌نقل است که تحقق آن نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر که به مناسبت روز ملی حمل و نقل به همراه جمعی از مدیران و فعالان این حوزه، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار داشت، افزود: حمل‌و‌نقل عمومی از اصلی‌ترین حوزه‌های مدیریت شهری است که تاثیر مستقیم در زندگی روزمره شهروندان دارد؛ با این حال، متاسفانه در جامعه امروز اسیر زندگی ماشینی شده‌ایم و حتی در جزئی‌ترین ترددها نیز از خودرو استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تردد گسترده خودردوهای تک‌سرنشین در کوتاه‌ترین فاصله‌ها، رایج شده و وضعیت امروز آلودگی هوا را پدید آورده‌است؛ از این رو، از آغاز مسئولیت در مدیریت شهر سعی کرده‌ایم فضا را محیای پیاده‌محوری کرده و تسلط ماشین را از شهر بکاهیم.

شهردار تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز برنامه‌های حوزه حمل و نقل را در حوزه‌های سخت‌افزاری و تجهیزاتی و همچنین در بحث‌های فرهنگی و آموزشی با نگرش واقعی و علمی پیش گرفته‌است.

شهین‌باهر با اشاره به این‌که فراگیرشدن این امر، نیازمند فرهنگ‌سازی‌های موثر و مداوم است، خطاب به امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد:  از حضرتعالی به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار و فرهنگی درخواست داریم در این خصوص، با ارائه توصیه‌های شهروندی و همچنین با هدایت مجموعه مدیریت شهر، یاری‌مان کنید.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که در روزهای اخیر شهرداری تبریز با اداره کل آموزش و پروش استان منعقد کرده‌‌است، گفت: به موجب این تفاهم‌نامه، کارشناسان شهرداری تبریز به صورت مداوم در مقاطع مختلف تحصیلی حضور یافته و موضوعات شهروندی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.